Tips, ervaringen & aanraders

zwanger-en-kinderen

Omdat hier vraag naar was: een topic speciaal voor alle tips & tricks! Ik voeg het nieuwe topic over kinderwagens ook meteen hierin. Enjoy!

Welke kinder/wandelwagen hebben of hadden jullie?

Wij hebben in de zwangerschap eentje over genomen maar zonder zit. Nu zijn we aan het oriënteren op een nieuwe wagen (liefst zonder reiswieg dus). Maar zijn ook bereid om te investeren in een complete wagen, voor de toekomst.

We hebben nu op ons lijstje;
-Mutsy Nio
-Joie Chrome DLX
-Maxi Cosi Adorra

De Mutsy Nexo hebben we ook naar gekeken maar daarvan kan je de zit helaas niet naar je toe draaien. :frowning:

Wij hebben de Mutsy I2 Pure Fog gekocht (maar nog niet gebruikt dus).

Wij hebben de mutsy transit https://www.baby-dump.nl/product/kinderwagens/13/transit/7517/transit/7521/transit-combi-grey/101423/

Zitje kan ook omgedraaid worden. Voor zover we ermee gereden hebben (in de winkel en in de huiskamer :joy:) is ie heel fijn en gebruiksvriendelijk.

Wij hebben de mutsy evo. Daar kun je de zit ook van draaien

Wij hebben de Mutsy Igo Heritage Dawn maar dan met het zwarte frame. Ik vind hem nog steeds super fijn, hij kan allebei de kanten op gedraaid en kan ook lekker plat.

Nou, de eerste huilbui zit erop hoor @Unquestionable, net ineens uit het niets haha. Kan gewoon niet geloven dat hij morgen 1 wordt. Ik vind het veel heftiger dan bij mijn dochter, raar zeg!

Wij zijn voor de Dubatti gegaan! Met grote allterain banden, rijdt super stabiel (vonden we belangrijk want wonen bij het park / buurt met hobbelige paden) en geschikt voor langere mensen erachter (mijn vriend)

Wij hebben ook de mutsy evo. Hele fijne wagen: licht, goed wendbaar, makkelijk in- en uit te klappen, mooi, verstelbare stang zodat zowel lange als korte mensen hem makkelijk kunnen besturen, grote boodschappenmand, niet zo belachelijk duur.

Oke ik ben dus enthousiast :wink:

Wat “veel” Mutsy’s!! Ik moet heel eerlijk zeggen dat vooral mijn vriend fan is van de Mutsy. Ik heb zelf niet zoveel met die lichtbruine leren duwstangen. Of zou je die ook gewoon in zwart kunnen krijgen?:rofl:

Wij hebben de wagen in het grijs en de stang gewoon zwart, het kan dus wel haha!

De variant die wij hebben heeft die details niet met dat bruin maar met heel donkerbruin, bijna zwart. Was voor mij inderdaad ook belangrijk, ik vond dat andere niet mooi.

Mijn vriend is dus beetje weg van deze versie. And to be honest, ik vind het een leuke kleur voor op de muur :joy: maar absoluut niet voor een kinderwagen. Ik wil eigenlijk gewoon een compleet zwarte. :roll_eyes:

Ik dacht echt dat ik de enige zou zijn :joy: elke Mutsy die ik heb gezien op straat heeft dat dus.

Oh nee joh! You are not alone haha.
Kijk zo ziet dat eruit:

Edit: deze vond ik ook heel mooi, de Farmer Earth editie:

Wij hebben de Bugaboo Cameleon 3

Ik vind juist het cognacbruine mooi, en mijn man wilde graag een zilveren frame. Dat kwam dus mooi uit. Maar bij de I2 waren er geloof ik nog 3 opties om het frame en de grepen in een andere kleur te doen, waaronder donker. Er is dus zeker keus. :blush:

@Cadeaupapier Wat vervelend zeg!

Ik heb erg harde buiken. Het is niet pijnlijk maar meer oncomfortabel, het voelt dan echt alsof er een hard kunststof buik onder mijn shirt zit.

Ik houd ook van dat cognackleurtje haha. Heb ook het fietsstoeltje in die kleur gekocht en heb ook m’n Mutsy Evo met die kleuren :grimacing:

Ik heb m’n Evo destijds bij Prenatal gekocht (je kan daar héél goed afdingen) en ik kon daar uit verschillende frames en handvatten kiezen.

Wij hebben de Nuna Mixx in Caviar met de Nina Pipa als extra opzet. Echt een moeilijke keuze zo’n kinderwagen!

Hi ik ben simple things en kom hier alleen om te zeuren of om vragen te stellen. Vandaag in de laatste categorie:

Welke kinderwagen hebben jullie + ervaring?

Ik heb een mutsy evo. Heel fijn ding. Kleine draai en soepel en klein in te klappen.
Maarrrrrr. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem zelf weinig gebruik. M’n moeder gebruikt m vaker. Ik zelf gebruik veel vaker draagdoek/draagzak (tula!!)