Tips, ervaringen & aanraders

Omdat hier vraag naar was: een topic speciaal voor alle tips & tricks! Ik voeg het nieuwe topic over kinderwagens ook meteen hierin. Enjoy!

4 likes

Wij hebben de Mutsy I2 Pure Fog gekocht (maar nog niet gebruikt dus).

1 like

Wij hebben de mutsy evo. Daar kun je de zit ook van draaien

2 likes

Wij zijn voor de Dubatti gegaan! Met grote allterain banden, rijdt super stabiel (vonden we belangrijk want wonen bij het park / buurt met hobbelige paden) en geschikt voor langere mensen erachter (mijn vriend)

3 likes

Wij hebben ook de mutsy evo. Hele fijne wagen: licht, goed wendbaar, makkelijk in- en uit te klappen, mooi, verstelbare stang zodat zowel lange als korte mensen hem makkelijk kunnen besturen, grote boodschappenmand, niet zo belachelijk duur.

Oke ik ben dus enthousiast :wink:

1 like

Ik vind juist het cognacbruine mooi, en mijn man wilde graag een zilveren frame. Dat kwam dus mooi uit. Maar bij de I2 waren er geloof ik nog 3 opties om het frame en de grepen in een andere kleur te doen, waaronder donker. Er is dus zeker keus. :blush:

@Cadeaupapier Wat vervelend zeg!

Ik heb erg harde buiken. Het is niet pijnlijk maar meer oncomfortabel, het voelt dan echt alsof er een hard kunststof buik onder mijn shirt zit.

1 like

Wij hebben de Nuna Mixx in Caviar met de Nina Pipa als extra opzet. Echt een moeilijke keuze zo’n kinderwagen!

1 like

Hi ik ben simple things en kom hier alleen om te zeuren of om vragen te stellen. Vandaag in de laatste categorie:

Welke kinderwagen hebben jullie + ervaring?

Ik heb een mutsy evo. Heel fijn ding. Kleine draai en soepel en klein in te klappen.
Maarrrrrr. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem zelf weinig gebruik. M’n moeder gebruikt m vaker. Ik zelf gebruik veel vaker draagdoek/draagzak (tula!!)

1 like

Wij hebben de Joolz Geo2 gekocht, maar de baby moet nog komen dus ik kan je er weinig over vertellen.

Ik snap dat commentaar op buikgrote nooit zo goed. Iedereen weet toch onderhand wel dat dat bij iedereen verschillend is. Het maakt me ook weinig uit als ik er een opmerking over krijg, maar dat is misschien ook omdat ik er weinig over krijg. Alleen tot rond week 20 dat mijn collega’s verbaasd waren dat je er in werkkleding nog niets van zag.

1 like

Joolz Earth Day. Super fijn! Tweedehands gekocht, scheelt heel veel geld.

2 likes

Een dubatti (is maar 1 model van) in zwart met cognac handgrepen. De Joolz hebben trouwens alleen maar kleinere “city wieltjes” voor, en de Dubatti heeft ook de mogelijkheid tot grotere all-terrain banden voor. Perfect als je veel wil wandelen in het park en op andere, moeilijke ondergronden.

3 likes

Wij hebben ook de Joolz earth Day (2). Ben er heel tevreden over. Rijdt echt soepel en is makkelijk en compact in te klappen.
Alleen vind ik dat er rap krassen in het frame komen?

@SimpleThings we hebben een mutsy evo! Wij gebruiken hem dus wel vaak en ik ben er blij mee. Rijd licht en soepel en is ook handig voor langere en kleinere mensen. Mijn vriend is langer en ik niet en dan is het handvat? makkelijk te verstellen! Enige waar ik spijt van heb is de reiswieg, die gebruiken wij nauwelijks

2 likes

Als je op kinderwagen zoekt krijg je echt superweinig resultaten. Hoewel “we” in mijn herinnering het hier idd eerder over gehad hebben haha

Welke kinderwagen hebben jullie en zou je die aanraden? Onlangs een beetje georiënteerd en had eerst de maxi cosi adorra op het oog, maar voelt toch uiteindelijk best gammel. Daarna een Joolz geprobeerd en die reed stukken soepeler, maarja is ook stukken duurder…

Heeeee die heeft m’n zusje ook! Ding lijkt wel een tank, maar de baby kan er nog superlang in (grote wiegbak).

2 likes

Er sinds kort ook een joolz day 3 dus zijn de day 2’s wel in heel veel plaatsen in promotie. Mss een tip?

Wij hebben een hele oude bugaboo frog (geloof ik) gratis overgenomen. Wel zelf schuimbandjes erop gezet want de luchtbanden gingen steeds lek.

Wel een fortuin uitgegeven aan draagzakken/draagdoeken.

Mijn kind vond allebei niks. Al gaat het zit-deel wel wat beter dan het liggen!

1 like