Is je bloeddruk bij het strippen ook gecontroleerd en was deze oke?
Nee vandaag niet. Gisteren wel en die was zoals altijd gewoon netjes laag.
Het is ook geen aanhoudende pijn, maar het komt echt in golven en gaat dan weer. Voel me voor de rest ook prima. Heb nu ook soms krampen onderin mijn buik dus ik weet het niet meer. Kijk het maar even aan denk ik
Spannend! Succes mocht het goed doorzetten!
Gelukkig, spannend meid, succes alvast!
Spannend!! Hopelijk zet het door!
Wij gingen met 7 maanden vliegen en hebben zo’n reiskoffer kunnen lenen via via. Top ding! Dus zou het echt aanraden. Let wel op dat je met bepaalde reisorganisaties NIETS extra’s in die koffer mag doen (bijv luiers oid)
Waar verkopen ze fijne voedings beha’s? Ik heb een maand geleden een setje bij h&m gekocht, maar die passen niet meer en de haakjes schieten steeds los. Ik ben ook al bij Hema en Zeeman geweest, maar helaas niets gevonden.
Ik lees mee! Had ook zo een setje van 2 bij de hm… maar vind ze niet heel fijn zitten ofzo, je krijgt er hele platte en brede borsten van ofzo en onderin gaan ze soort van dubbelvouwen op een gegeven moment…
Niet te duur het liefste
Die van Noppies vond ik echt heel prettig!
Meiden met een keizersnede, wanneer zijn jullie (en vooral hoe?!) weer begonnen met ontharen rond het litteken? Ik zou zo graag weer willen scheren maar ik durf nog echt niet zo goed in dat gebied te komen…
Na een week of drie met een scheermesje hèèl voorzichtig! De huid rondom het litteken was gevoelloos in het begin dus het deed geen pijn.
Op de plek waar ik gesneden ben groeit geen haar. Ik denk dat mijn litteken hoger zit dan bij jou? Het zit een cm of 4-5 boven de haargrens.
Hetzelfde als FrauHelga… mijn litteken zit (denk ik) ook hoger en ik had “gelukkig” geen problemen/last met scheren.
Oh ja, mijn litteken zit dan lager denk ik want hij zit midden in de haargroei. Of ik heb gewoon veel haar @ABC123
Heb even een plaatje gezocht op internet, het is bij mij een beetje zo:
Als ik het goed zie, zit het litteken ongeveer op dezelfde hoogte alleen komt mijn haargroei gewoon niet zo hoog. Wat grappig dat dat dus kan verschillen.
Als je het graag weg wil halen, zou ik eerst een stukje proberen en kijken hoe het litteken reageert en anders bijknippen
Ja ik ga wel es even heeel voorzichtig bezig
Niet mijn buik en baby maar vergelijkbaar qua locatie:
Al vind ik dit wel een scheve krabbel.
Mijn litteken is wel recht maar zit niet helemaal op het midden.
Ik vind het best want mijn buik vond ik toch al niet mooi, dus bloot heb ik die en public toch niet.
Nu ik die buik beter bestudeer zie ik 2 strepen, ik bedoel de bovenste donkere streep.
Zo heb ik het ook ongeveer haha. Nu bijna 4 maanden geleden.
Maar geen idee wanneer ik weer begonnen ben met scheren, gewoon toen ik dacht dat het wel kon denk ik. Gewoon voorzichtig proberen, komt het vast goed
Hebben jullie een box in de kamer staan?
Wij wonen vrij klein en vroegen ons af of een wipstoeltje of kinderstoel of een baby nestje niet al genoeg zijn.
Bij mij ook in dat witte lijntje! Zelfs met hele lage bikinislip niet te zien.
@anon18050057 volgens mij na 2 weken ben ik HEEL voorzichtig gaan scheren. Ging prima. Had wel voor de zekerheid een nieuwe mesje gebruikt.