Tips, ervaringen & aanraders

Thanks voor het delen van al jullie ervaringen met de ballon en inleiden. Nou… woensdag nog uitgebreid zitten nadenken en lezen over inleiden. Donderdagnacht om 03:30 braken m’n vliezen begonnen de weeën en na 17 uur en 45 minuten kwam mijn kleine meisje de wereld in. Ze had het erg moeilijk en ligt nog in de couveuse, omdat ze in het vruchtwater had gepoept, en er veel in haar longen terecht gekomen was. De eerste uren waren doodeng, maar ik mag haar zometeen eindelijk echt vasthouden :heart:

54 likes

Gefeliciteerd met jullie kleine meisje, @Velvetbetty :smiling_face_with_three_hearts:
Spannende start, maar wat fijn dat je haar zo mag knuffelen! Hopelijk mag ze snel mee naar huis en kunnen jullie lekker gaan genieten.

1 like

Oh wat heftig zeg! Gefeliciteerd en wat fijn dat je haar straks vast kunt houden.

1 like

Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat fijn dat jullie zo kunnen knuffelen, geniet ervan

1 like

Oh dat moet schrikken zijn geweest! Geniet van het lekker vast kunnen houden en neem alle tijd om aan alles te wennen :heart:

1 like

Wat een spannende start! Alle geluk en gezondheid, en hopelijk kan het grote genieten snel beginnen.
Zet ‘m op samen! En; SUPER KNAP GEDAAN! Je hebt een mensje op de wereld gezet :heart:

1 like

Ik ben nog op zoek naar een mobiel voor boven de box, maar houdt niet zo van hysterische kleuren. Iemand een leuke tip?

Done by deer?

Ik vind die van Sigikid altijd heel leuk!

Little dutch heeft hele mooie, rustige :blush:

Sterkte! Maar vooral ontzettend gefeliciteerd. Hopelijk zijn jullie beide snel thuis.

1 like

Nee hoor, een witte hou je net zo schoon.

1 like

Ik denk ook wel dat je een witte net zo makkelijk schoon houdt.

Wat zijn aanrader voor kinderbeveiliging op lades? Magneten?

1 like

De witte is zoals hierboven aan gegeven goed schoon te maken. Hier zit er een babyset op en die was aan de achterkant wat stoffig/zwartig geworden. Ik heb die voor het eerst in 1 a 1,5 jaar los gehaald en schoon gemaakt (nat doekje en dan droog maken met een droge doek. Op de set staat dat ie in de vaatwasser kan) en toen was ie weer netjes. Denk dat je dat niet zo snel ziet bij een zwarte babyset.

1 like

Er is nu korting op veel producten bij de Prénatal. Ik heb wat kleding en andere producten gekocht :grin:

Iemand tips voor een fijne autostoel? M’n kind zit nu nog in een maxi cosi maar denk dat we wel naar die 1+ groep van autostoeltjes kunnen maar ze moet voor zover ik het lees op internet nog wel achterwaarts vervoerd worden. Dus zoek een stoel die zowel achterwaarts als later voorwaarts kan maar zie door de bomen het bos niet meer. Helllp.

Prenatal heeft nu korting op de Stokke stoel!

Wie heeft een leuk speel(goed)idee voor een bijna anderhalf jaar oud kind? Obsessies momenteel zijn auto’s/machine’s en alles wat draait ( van klokken tot wielen). Anderzijds wil ik hem ook wat anders aanbieden. Hij heeft wel wat speelgoed in zijn bezit zoals ballen, knuffels, duplo, blokken, een grote vrachtauto, loopfiets, grimm’s regenboog en wat houten dieren maar merk dat hij zich snel verveelt. Ik bied hem elke week 5 stukken speelgoed aan en wissel om, maar dan nog heb ik het idee dat hij overal wel op uitgekeken is. Houdt ook niet van bouwen met blokjes etc.
Iemand een leuk idee? Ik koop graag duurzaam of via MP!

Rompertjes voor 1 euro bij de blokker! Ook met lange mouw

11 likes

Gefeliciteerd!

1 like