Hier heeft de papfles trouwens geen mega effect op het doorslapen helaas😅
Thanks voor de reacties @Zitzak en @anon18050057. Ik had uiteindelijk dit artikel gevonden: https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/kinderen/146360-pap-maken-van-moedermelk.html
Dat had ik dus gedaan, rond half 10 het verwarmd tot 80 graden en toen er pap van gemaakt. Toen ze om iets over tienen kwam was het de perfecte temperatuur en dikte. Ze sliep toen van 22.30 tot 4.30, maar dat doet ze normaal ook wel eigenlijk haha.
Oja dat is voor ons doen al lang
dus we hebben een ander referentiekader haha.
Ja, jouw baby is nog jonger toch? M. Is dinsdag 6 maanden. Ik ben een beetje klaar met ‘s nachts wakker worden en hoop steeds dat ze de hele nacht door gaat slapen. Ze heeft het al een paar keer gedaan dus ik weet dat ze het kan haha. Maar ben bang dat ik geduld moet hebben.
Hier maakte pap ook geen verschil. Maar ze hebben hier de doorslaapvibe weer gevonden, denk dat het sprongetje voorbij is.
Wij doen btw de laatste voeding om 23.00/23.30, misschien dat dat voor M ook net het laatste zetje is om tot 7u te slapen? Of heeft ze om 22.00 echt honger?
Wij hebben de zwarte trybike. Ik vind ‘m heel erg mooi en ideaal dat je kan ombouwen van driewieler naar tweewieler!
Bij ons zijn de handvatten wat verkleurd, beetje eigen schuld want hij heeft buiten gestaan een tijdje.
Ja klopt! De helft van de jouwe
haha oké met 6 maanden snap ik dat je vindt dat het tijd is.
Ja ze komt helaas zelf soms om 22.00. Ook wel eens om 23.00 hoor, maar lijkt niet echt uit te maken voor de nachtvoeding.
Hm bummer. Misschien de nachtvoeding steeds beetje verminderen?
Wat dragen jullie kindjes om de voeten nu het kouder wordt? Ik zoek vooral iets voor in de kinderwagen/onderweg naar en in de auto. Sokken trekt hij direct uit. Heeft iemand hier Vans baby slofjes (gehad)?
Zit dat vaster dan een gewone sok? Want die laat hij geen 30sec aan.
Ik ben heel erg tevreden over de Lodger slofjes! Had ze van de zomer al en nu voor de winter die van dikker fleece. Ga nog een paar bij kopen denk ik in een andere kleur ook.
Sokken trapt K vrij snel uit maar die Lodger slofjes blijven super goed zitten.
Zijn centimeter tabellen voor 
Hier ook altijd en eeuwig Lodger slofjes!
Wat @Anna88 zegt! Hoewel die Lodgers op maanden gaan. Die newborn maat heeft K tot iets over de 3 maanden gepast. Hij is nu 4,5 mnd en ik heb nu de slofjes voor 3-6 maanden, die zitten prima!
Ja die hebben we. In het voorjaar zijn we gestopt met hem sokken aan doen, omdat hij snel zweetvoetjes had en ze toch altijd uit trok. Nu is hij bijna 10 maand en heeft dus al maanden niets aan zijn voeten gehad. Paar keer geprobeerd toen het wat kouder was afgelopen dagen, maar hij moet er niets van weten.
Wat ik bij alle vier baby’s gedaan heb, is in de wintermaanden een maillot aan doen en dan de romper overheen dicht. Dan hadden ze geen koude voeten als ze op de grond bezig waren oid. En kon er niks uitgetrokken worden. Als we weg gingen dan deed ik een broek aan en extra slofjes als ze in de draagzak gingen.
Ik had BabyTime, die vond ik wel fijn! Ben alleen net gestopt omdat ik merkte dat ik meer op de app ging letten dan op m’n kind. Dan dacht ik: je moet weer naar bed, het is 1,5 uur geleden! Terwijl hij nog niet echt moe was. Dat is mijn valkuil, had ik bij mijn plantenapp ook al 
Houden jullie iets van een dagboek bij voor je baby? Ik merk dat ik af en toe denk: de tijd gaat snel! En dat ik wil dat ze later weet hoe ik over deze periode dacht, maar ik heb net even zitten zoeken en al die boekjes zijn zo tuttig? En eerlijk, ik zie mezelf ook niet met de hand schrijven, maar ja, wat moet ik dan? Een e-mailadres aan maken en daar naar toe mailen ofzo?