Eind juli en altijd wel 2 laagjes aangehad, wel vooral rompers met korte mouwen. Vond mouwen echt ellendig met die kleine dikke armpjes en de vestjes waren wat losser.
ah wat veel reacties! Super fijn.
Dan koop ik voor de zekerheid toch maar een aantal pakjes met lange mouwen. Zie mezelf dat niet bijkopen in de kraamweek
Ik ben eind mei uitgerekend en ik heb nu ook zowel lange als korte mouwen ingeslagen!
Ik had ook mân moeder erop uit gestuurd haha. Ik lag verkreukeld in bed.
Ik krijg ook een zomerbaby dus bedankt voor de tips! Welke inkooplijst houden jullie aan?
Ik ben een beetje aan het oriënteren qua geboortekaartjes.
Waar hebben jullie je kaartjes besteld en heb je een goede ervaring mee?
Beetje vergelijkend warenonderzoek kan geen kwaad haha
Mooiook. nl. Heel tevreden mee! Kwaliteit was goed, het âontwerpenâ van het kaartje was heel makkelijk en ook fijn: er kijkt iemand of je ontwerp goed uitgelijnd is enzo. We hadden eerst een proefdruk besteld. (DE naam erop en dat vond ik meteen heel spannend haha) dus dat raad ik sowieso wel aan zodat je kunt kijken naar het papier/drukwerk.
Wij hadden zelf een kaartje ontworpen bij kaartje2go. Hele goede service! Ook gratis proefdrukken. Volgens mij is deze vraag al vaker langsgekomen in dit topic, misschien kan je even kijken met de zoekfunctie!
Waar koop je mooie, niet te dure positiekleding? Ik vind het merendeel zo ontzettend tuttig en saai. Of hebben jullie tips voor gewone kleren die je door kan dragen tijdens je zwangerschap?
Ook kaartje2go! Heel blij mee. Snelle service, meerdere gratis proefdrukken en enveloppen een tijd eerder besteld enzo
Jurkjes via asos en boohoo. Positiebroeken via h&m. En voor de rest had ik vooral longsleeves of t-shirts aan met een vest erover (gewoon mân eigen kleding dus).
Maar ik was een groot deel van deze hete zomer zwanger dus toen vooral in mân bikini rondgelopen thuis
Fijn! Ik ben ook in de zomer uitgerekend, dus hoop ook op niet al te veel kleren dan haha. Boohoo ken ik niet, ik zal eens kijken. Dank je!
Haha ik liep ook in de zomer toen thuis alleen maar in mân ondergoed. Als ik iets aan moest naar buiten zweette ik meteen als een otter.
Heeft iemand tips voor leuke vakantie adresjes in Nederland? Zijn helaas gebonden aan de schoolvakanties en moeten een beetje 2-jarige-proof zijn. We houden van bos en strand (en waddeneilanden ). Dingen zoals Hof van Saksen zijn helaas wat boven ons budget tijdens de vakanties.
@Mhysa, @WhereTheLightIs, @Grey, @Ohappyday Thx voor de tips, deze site had ik zelf nog niet bekeken volgens mij
@poesch, Ik vind zelf Noppies en Supermom heel fijn, maar wel erg aan de prijs. Via Otrium hebben ze wel eens sample sales, daar heb ik al vaak wat dingen besteld. Volgens mij heb ik zelfs nog wel ergens een kortingscode van ⏠10 euro, mocht je die willen dan zal ik hem even opzoeken. Of eventueel iemand anders, volgens mij is het een code die meerdere mensen kunnen gebruiken. No spon
Wel met PayPal betalen, dan krijg je je retourkosten eventueel weer vergoed.
Ik was ook in de zomer uitgerekend en had gewoon wat jurkjes van de hema en primark (maxi jurken en normale), een maat groter gekocht haha
Ons kaartje komt bij zomooi-geboortekaartjes vandaan. Vond het een hele prettige ontwerptool en die vrouw heeft ons meerdere malen tijdens het ontwerp proces super goed en snel geholpen en dacht ook echt mee. Uiteindelijk was ik eigenlijk te laat met bestellen voor een âvolgende dag leveringâ, maar heeft zij alsnog voor ons geregeld dus super fijn!
Flared broeken van the Sting droeg ik veel. Zijn rekbaar en heb ik de hele zwangerschap kunnen dragen. Verder wat al gezegd is dingen in grotere maten kopen, met name jurkjes.
Sowieso Ameland. Wij zaten afgelopen jaar in Buren op een camping en beviel met onze 2 jarige heel goed. Ze kon in principe nergens heen en lekker zelf spelen. Strand super vlakbij natuurlijk en dat is helemaal feest. Ze heeft het er nog over.
@poesch ik leef nu met 21 weken in flared broeken met elastiek aan de bovenkant, jurkjes / rokjes en heb welgeteld 1 zwangerschapsbroek. Een zwarte skinny, wel super fijn dus die draag ik ook veel! Verder vind ik het meeste echt mega tuttig of gewoon te duur voor die paar maanden.
Ik vind de zwangerschapscollectie van Asos trouwens wel heel leuk! Kijk alleen goed naar de stoffen. Had daar van alles besteld en uiteindelijk maar 1 shirtje gehouden omdat veel dingen heel dun en/of synthetisch bleken.
Hof van Saksen is inderdaad ook wel heel duur, maar je hebt van landal andere mooie vakantieparken in de buurt van het strand/bos. Vaak zit er ook een zwembad bij die prima is voor een 2-jarige en ook altijd wel een leuke speeltuin.