WAT DOE JE ME AAAAAAAN!
Ik kende dit merk nog helemaal niet 
Sorry
is volgens mij Duits, een soort jonge C&A volgens mij!
Hallo dit kan prima naar Lowlands 2020.
@anon18050057 Ik heb mân hele winkelwagentje inmiddels vol HAAAAA. Nu nog ff bij de dameskleding kijken brb.
Ik denk het merk swaddle me!
Die hadden wij ook
De theorie: We hebben een cosleeper en slaapzakjes. Baby zou eigenlijk alleen op zijn rug mogen slapen en zeker niet bij ons in bed.
In de praktijk sliep hij overdag alleen op mijn arm aan de borst, of bij papa op de buik. 's nachts alleen naast mij in bed. Na 4 maanden overdag in de draagzak en 's nachts nog steeds naast mij in bed. Direct vanaf zijn eerste nacht slaapt hij op zijn zij. Inmiddels draait hij nu zelf weleens op zijn rug, maar pas als hij al slaapt. De kinderwagen lukt nu ook wel af en toe, maar vind ik in de stad zoân gedoe. 
Ik leef ook echt in een bubbel want bijna al mijn bevriende ouders hebben hetzelfde en sliepen het eerste jaar samen met de baby.
Ik zag net zoân code bij Spydeals voorbij komen!
Samen met je baby slapen heeft ook echt eindeloos veel voordelen!
Mocht het je (of iemand haha) interesseren, Google eens op veilig samen slapen en âMcKennaâ.
Ik dien momenteel een onderzoeksvoorstel in mbt samen slapen en gehechtheid. Ben er vanuit de literatuur namelijk van overtuigd dat dit voordelen heeft voor de gehechtheidsrelatie 
heb ik voor je! kun je me een pb sturen?
Tof! Hier ook samen slapen. Niet per se met een doel, maar ik ben een liggend buffet (borstvoeding) en op die manier kon/kan ik tenminste doorslapen
Ja hier ook open bar haha!
Maar oh ik hou er van! Dat warme baby lijfje tegen je aan, heerlijk! T. Is nu 1, maar nog steeds baby voor mij haha
Zelfde bedrag korting toch?
Was er een vraag over cosleepers trouwens? Want wij hadden een BEDNEST (niet te verwarren met baby nestje!). Prachtig maar⊠zijkant had ik er al snel uitgesloopt en met matras opgevuld.
Daarna hebben we van een ledikant een cosleeper gebouwd. We hadden de Mega Mazzel dat onze kidsmill ledikant exact de hoogte van onze boxspring was. En niks hoefde op te hogen daardoor!
(Zo dus: https://www.onlineopvoeden.nl/single-post/Zelf-een-co-sleeper-maken-Ikea-hack)
Ik had zoân Bednest gehuurd. Wat een kolere ding.
Ik heb ineens bedacht dat ik een lijstje wil maken met spullen die we nodig hebben (of die ik gewoon wil), maar zie echt door de bomen het bos niet meer.
Ik wil zo min mogelijk kopen. Als we toch iets anders nodig hebben, kopen we dat na de bevalling wel. Heeft iemand een lijst met een echt de basisspullen?
Ik raak bijv. al helemaal in de war van al die slaapspullen, haha.
ff de site van je kraamzorg checken!
Neeeeeeeee. Ik slaap ook bijna elke avond samen.
kind is 8,5 maand! Die periode is relatief kort, dus ik geniet er extra van.
Ohja, goede! Dom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb, maar ik denk wel aan meer dingen niet de laatste tijd, haha.
Oh trouwens, mijn moeder heeft aangegeven graag een groot cadeau te willen geven voor de baby.
(âmag wel een paar honderd euro zijnâ
Doe even normaal mam, dat ga je echt niet doen, hoor
âdat bepaal ik zelf wel, het is mĂjÌn kleinkindâ
)
Dus die Artipoppe komt dichterbij 
Neeee het is echt goed!
Hier heb je nog wat leesvoer om je te sterken, maar durf te Googlen! Je vindt legio positieve kanten! Ook voor de borstvoeding 
Kun je een zoogdier wat haar jong meteen 4meter verder op legt :)? Het is logisch dat je het fijn vindt!