Ik weet niet of ik dit was
Ik zit een tot vrijdag in een Center Parks huisje in Emmen. Leuk voor het eerst op vakantie met de kleine en de hond mag hier mee. Alleen het campingbedje/box is zo’n triest ding! Dubbel matrasje (voor zover je het een matras kan noemen) en dat ding zakt een beetje in, terwijl ze amper 5 kilo is. En er zaten vlekken in. Gelukkig zelf beddengoed mee, scheelt iets.
Maar wij hebben dus wel een baby nestje mee die we soms op de bank leggen of in de box …misschien dat ik haar daar toch maar vannacht in laat slapen, want ik vind dit helemaal niks.
Zou dat kunnen, als ze in een puckababy piep ligt en strak ingestopt onder een lakentje?
Kun je niet gewoon even gaan “klagen” bij de receptie en een ander bedje vragen? Ze hebben vast nog wel wat op voorraad en misschien dat die iets beter van kwaliteit zijn.
Ja ga ik ook maar even doen. Maar eerlijk gezegd, alles is een beetje karig en smoezelig in het huisje
Ook over klagen.
Heeft iemand tips voor een merkloos/goedkoper tuigje voor in de Tripp Trapp? L wordt iets te vlug in eruit klimmen.
@Velvetbetty Wij maakten van een voedingskussen een soort baby nestje en daar sliep L toen hij heel klein was vaak in. Hadden we gewoon tussen ons in bed liggen aan de bovenkant.
Worden hier gillend gek de (oude versie) lekkende flessen van Dr Brown. Al een godsvermogen uitgegeven aan nieuwe ventielen maar met een tweede erbij worden ze tig keer zoveel gebruikt en gewassen. Vooral met het oog op de vernieuwde ventielen en spenen is het gewoon kut wéér nieuwe aan te schaffen. Help help help.
Ik heb helaas op een ander park dezelfde ervaring, dus sindsdien maar zelf een campingbedje gekocht om zo mee te nemen.
Kun je je baby in de kinderwagen bak laten slapen? Of hebben jullie die niet mee?
Wooooow zag ik jou kleding setje voorbij komen bij vier seizoenen op insta haha? Ik herkende het
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.