Too Good To Go / Overblijvers

Vandaag voor het eerst sinds heel lang weer eens een pakket gehaald. Voor het eerst bij de super, dus was erg benieuwd. Voor 4.99 hadden we:
Een vruchtenslof met slagroom
Een pak bolussen
Bitterkoekjespudding van Mona
Arla skyr met bosvruchten
Spinazie a la crème met een cordon blue
Een flink stuk runderlasagne
Geraspte bietjes
Gesneden kastanjechampignons
Een grote bak russisch ei salade
Een bakje zalmsalade
Een gemarineerde ribkarbonade
Een pak achterham
Een emmer fruitsalade

Echt zo veel! Ik schat dat dit ruim 30 euro is :scream: Niet alles in onze smaak, veel vlees bijvoorbeeld (al eet ik het liever op dan dat het weggegooid wordt), dus we geven ook wat weg.

7 likes

Ik woon hier vlakbij, vond r jammer dat ik er steeds geen kon bemachtigen. Maar wat zat er precies is? Paar uitgedroogde stukjes carrot cake ofzo? Droge sneetjes brood?

Ik kreeg voor drie euro een pastel de nata, twee chocoladebroodjes, een croissant en een kaneelbroodje. In een tas!! Ik hoop dat je een slechte review hebt achtergelaten en zij hun service daarna hebben verbeterd. Bedankt!

Droog stokbrood en koffiebroodje. Tja ben ik dan zo;n zeikerd of is dit echt geen 3 pleuro waard?? (En de eigenlijke waarde zou iets van 8 euro zijn of zo)
Toen ik thuis was dacht ik ook pas: dit is best wel skeer. Vooral toen ik de rest van de aankopen in dit topic zag haha.

@Nefertiti ja ik heb het zeker laten weten. En de Too good to go-mensen hebben er notitie van gemaakt (weet niet of ze het ook gemeld hebben daar)

4 likes

Haha nee, dat is echt heel weinig. Zeker geen 8 euro waard. Stom

1 like

Pas voor het eerst bij een supermarkt (Hoogvliet) gehaald. Zat in:
300gr mager rundergehakt
Voorverpakte gesneden bietjes met ui.
Ossenworst
Iets van vleeswaar, gesneden worst
Twee amandelbroodjes
4 eierkoeken mrt rozijnen
Pak melk met fruits maak (geen idee meer hoe dat heet)
Een pak kant en klare nasi uit de koeling.

Op zich prima pakket, maar merk dat we een hoop niet per se zouden gebruiken (nu uiteraard wel opgemaakt, al is de ossenworst nu te ver over de datum dus die zal wel weg moeten).

Morgen weer een pakket van de bakker. Die vind ik toch lekkerder en bruikbaarder.

2 likes

De Spar

12 likes

Ik had vandaag een bon bij AH to go en de helft van de dingen was heel lang houdbaar zoals een blik bonen, een fles frisdrank, hagelslag en woksaus. Ik ging juist naar de AH voor die lekkere wraps en broodjes maar die kreeg ik niet :frowning:

Ik ga vandaag mijn allereerste box ophalen, ben benieuwd! Bij de Spar.

2 likes

Nieuwe bakker geprobeerd. Heel tevreden! Blij met de verhouding brood / banket.

47 likes

Hemels!!

1 like

Ik heb een bon voor morgen voor het rude health cafe (van die plantaardige melk en muesli etc). Ben benieuwd!

2 likes

Ohhh wat ziet dit er allemaal lekker uit zeg

1 like

Niet zelf geprobeerd, maar wel veel slechte verhalen over gehoord. Daar krijg je (was in ieder geval altijd zo) gewoon losse rauwe ingrediënten waarmee je dan zelf kan gaan koken. Schijnt altijd heel weinig te zijn.

1 like

En?

Vergeten foto te maken maar ik had nasi met babi pangang , fruitsalade, salade, rauwkost, haring en een bakje kipsnacks.

1 like

:raised_hands:t2::raised_hands:t2:

35 likes

Ik ben een kleine 2 weken terug verhuisd, en heb voor morgen een bon voor de bakker in de buurt. Ben benieuwd! Zal hier morgen weer even posten :relaxed:

2 likes

Ben ik weer :relaxed:

Net terug van de bakker, niet een heel groot pakketje, maar wel een heel lekker pakketje, alleen maar dingen die we echt lekker vinden (omg roze koeken van de bakker?! :ok_woman:)

32 likes

Mmmm madeleines!

1 like