Too Good To Go / Overblijvers

Die Oreo donuts zien er super lekker uit! Jammer dat ze taai waren.

1 like

Heuuu ik zie nu dat Alkmaar eindelijk mee doet. Wat praktische vragen: is de prijs elke dag hetzelfde? Kun je een soort alert instellen of checken jullie gewoon elke dag even de app wie er waste heeft?

Prijs is hetzelfde en ja ik check de app gewoon regelmatig

1 like

Haha nee, dat klinkt niet lekker. Zonde.

Al een tijdje bestel ik boxen bij too good to go, altijd goed gevuld! Maar gisteren was dan toch mijn eerste teleurstelling. Bij Lot & Daan in Rotterdam kreeg ik twee schijfjes brood met geitenkaas/bietenspread en twee appels :woman_shrugging: Vond ik toch niet echt de waarde van de box hebben

Vanavond nog eentje bij het Vlaamsch Broodhuys ophalen, die hebben altijd zulk lekker brood!

Hoeveel heb je er voor betaald?

€4,99 maar dit is geloof ik ook niet iets wat ze op de kaart hebben staan, dus ik kan de eigenlijke waarde ook niet echt controleren

1 like

Het eten is wel vet duur daar, 8 bitterballen van dvs waren 8 euro :’).

1 like

Ik ben de app ook maar gaan proberen. Ben gisteren bij back werk in Nijmegen geweest, had het volgende voor 3,99

En ik kon nog een sapje uitkiezen, maar die had ik onderweg naar huis op.
Hoop dat de Ah to go hier snel gaat meedoen.

11 likes

Dat is toch raar? Volgens mij moeten ze zich wel houden aan een bepaalde waarde voor een magic box zoals ook staat omschreven. Dus dan zou dit een waarde moeten hebben van 15 euro?

Ik zou wel een mailtje sturen naar TooGoodToGo met een foto erbij want lijkt mij niet helemaal de bedoeling dit
 :smirk:

1 like

Bij de ah to go voor 3,99

15 likes

Vandaag weer Bakker Bart, voor het eerst nog iemand tegen gekomen die voor TGTG kwam!

4 kaiserbroodjes
4 worstenbroodjes (YESS)
pretzel
muffin / cupcake (nog even proeven)
mini appelflap
heel brood
mini bartje

8 likes

In de app zie ik bij sommige zaken “niks om te redden” en bij sommigen “verkoop is gestopt”. Betekent dit laatste dat dit restaurant nooit meer iets online gaat zetten?

Nee kijk je middenin/net voor het ophaalmoment. Als dat voorbij is, komt mogelijk de nieuwe bon voor de dag erop online

1 like

Maar bij sommigen zie ik “uitverkocht om 23:12”, is dat niet voor het ophaalmoment dan?

Ik bedoel dat er dan hoogstwaarschijnlijk nog bonnen waren voor het ophaalmoment begon. Als er een tijdstip bij staat dat het uitverkocht was, is er ook geen verkoop om te stoppen.

1 like

Ahh zo, thanks!

1 like

Vandaag bij de Dekamarkt weer een TGTG.

3 maaltijdsalade
2 fruitsalade
1 verse pureersoep (ingredienten)
1 gehaktballetjes
4 donuts
1 brood
1 leverpastei (houdbaar 2021)
1 verse kruidenmix
1 pepersaus

Goede vangst

25 likes

Ik ga vanmiddag mijn allereerste TGTG bon inwisselen en ben zo benieuwd!

2 likes

Heb gisteren bij ah to go gehaald en ik kreeg

• borek rol
  • spinazie/kaas broodstengel
  • wokgroente
  • zak pasta (snap ik niet helemaal maar prima verder)
  • grote koek
  • muffin
  • druifjes
  • appel

Voor 4e. Had stiekem gehoopt op een maaltijdsalade maar dit was ook lekker!

3 likes