Too Good To Go / Overblijvers

YES!!!

1 like

Ik heb idd precies dezelfde ervaring bij Neplenbroek in Utrecht, Bertie! Was eerst altijd echt een goede buit voor mijn gevoel, maar laatst ging ik voor het eerst sinds de bon 6 euro is en kreeg voor mijn gevoel idd evenveel of zelfs minder dan eerst. Ben er sindsdien ook niet meer geweest.

1 like

Morgen hoef ik niets te kopen voor het diner. We eten bietjes, aardappelen en een slavink haha. Veel vlees.
Als je morgen de cervelaat wil opeten pm maar. :wink:
Fristi is nog lang goed maar heeft geen dop meer. De rest is tht vandaag.
4,99 waard. Al zijn bakkers toch meer mijn ding. :innocent:

3 likes

Haha thanks voor je aanbod, maar ik hou ook niet zo van cervelaat :yum:
Voor de rest een nette buit, niet alles even lekker (vind ik) maar denk ik wel het geld waard. Ik snap dat bakkers meer je ding zijn, dat heb ik ook wel.

2 likes

Geen foto, maar ik heb gister opgehaald bij Lekker Brood in Den Haag. Ik had twee stokbroden (bruin en wit), drie kleinere broodjes (twee bruine en een zoete met kaneel), en twee grote broden (ook bruin en wit, enige nadeel is dat ze ongesneden waren). Blij mee! Grote broden hebben we ingevroren, en de rest gaat uiterlijk vandaag opgegeten worden. Tis ook heerlijk brood.

1 like

Ook geen foto, maar gisteren opgehaald bij Bakkerij V.eron in Antwerpen. Voor 3,29 euro had ik 2 grote broden (een tijgerbrood en een dubbel gebakken), 3 sandwiches en een grote bosbessenmuffin. Muffin en sandwiches waren lekker, dubbel gebakken brood gisteren en vandaag van gegeten en tijgerbrood ingevroren. Lekker!

Goeie eerste ervaring. Volgende week eens ergens anders proberen.

1 like

Net voor het eerst wat opgehaald bij een Dekamarkt (er doen opeens veel Dekamarkten mee, dus nu was er eindelijk iets in de buurt).
Even een foto in de spoiler, weet namelijk niet hoe groot het is:

Samenvatting

Ik ben tevreden! Het was in ieder geval leuk om te doen en er zat gelukkig geen vlees bij, waar ik wat bang voor was omdat ik dat niet eet.

2 likes

Ik vind die kokosnoot zo schattig erbij haha

3 likes

Ja ik heb gelezen dat alle Dekamarkten per direct meedoen nu! :smile:

1 like

Ik had ook een bon van Deka gister. Vond het leuk, veel dingen die ik normaal ook in de kast heb. En ik weet nu dat die tapas-hapjes in ‘wrap met zalm en roomkaas’ echt veeeel minder lekker zijn dan als ik ze zelf maak :).
Ik had gehakt, rookvlees, optimel yoghurt, volkoren brood, broodjes, 4 volkoren eierkoeken, een ministol en zo’n bakje met stukjes wrap.

2 likes

ik had er stiekem meer van verwacht.(de waarde is 11,70 en heb 4,99 betaalt)

Het gehakt ingevroren en de Milk & fruit drink ik vandaag en morgen, van het kaasje snoep ik morgen.
Het groenten blikje gaat wel een keer door een gerecht, en appels zijn altijd goed.

Hüttenkäse weet ik helaas helemaal niks mee te doen iemand nog tips.

Bij de deka markt.

1 like

Ja is een leuke toevoeging!

@Sawadee ik eet wel eens een cracker met huttekase en kleine tomaatjes, dus misschien is dat een idee

1 like

Ik ben ook bij deka geweest. Meisje dat er werkte was heel aardig en enthousiast dus dat was leuk. Ze zei we hadden eigenlijk 3 bonnen, maar die waren zo snel uitverkocht dat ik er 10 van heb gemaakt en die zijn ook uitverkocht.
Ik kreeg afbakpistoletjes, kip piri piri, pastasalade met tonijn (ik ben niet echt een vis eter, maar vond dit wel lekker), fruitontbijt, kwark, yoghurtjes, hummus en erwtensoep. Die laatste heb ik vandaag bij mn ouders geruild voor een brood (die zij ook via tgtg hadden haha)

4 likes

Huttenkase is inderdaad lekker op een cracker of brood met tomaat. Ik doe het ook vaak op een pasta ovenschotel of lasagne.

Met alles haha.
Ik vind het lekker op een cracker (ook in combinatie met een andere spread), maar gooi het ook altijd door salades, op pasta met tomatensaus, doe het erbij in een wrap, op warme toast met avocado, en lekker bij een curry of ander pittig eten.

Ik heb een bon voor morgen kunnen scoren bij beter bagels in Leiden. Ben erg benieuwd, de bonnen zijn meestal binnen paar minuten uitverkocht. Was een keer op tijd.

Ik heb net een tas opgehaald bij de deka voor €4,99 met:

-2 chocolade suisses (verpakt vandaag)
-1 pak milk & Fruit (tht 10-03)
-1 2 liter sap pak (tht 10-03)
-bakje kruidenboter (tht 10-03)
-6 varkenworstjes (tht vandaag)
-1x hummus en 1x hummus kerrie (tht 10 en 12-0)
-1x vleeswaren (tht 10-03)
-1 mueslibrood (tht weet ik ff niet)
-1 kleine fles activia drank ofzo (tht vandaag)

Ik heb schijt aan tht data, als het er goed uitziet en goed ruikt vind ik het altijd nog wel best, dus ben best tevreden!

Edit: grapje, ik dacht alles houdbaar tot de dag dat ik het kocht, dus 8-03, maar best veel is tot 10-03 houdbaar

8 likes

Jaaa Bakker Bart hier in de buurt staat er nu ook in. Tot nu toe nog geen bonnen beschikbaar helaas. Hopelijk snel!

Oeh jaloers, allerlekkerste bagels daar! Ben benieuwd wat je krijgt!

€4,50 voor betaald bij de Hema.

Verder nog 1,5 brood en een amandelcroissantje bij Le pain quotidien.

Merk wel echt verschil met het begin qua hoeveelheden, hoewel ik weet dat het daar niet om draait. Het wordt hier ook steeds moeilijker om überhaupt een bon te krijgen

2 likes