Update: de kip was al niet meer goed
dus alsnog weggegooid, vind het voor vlees altijd extra zonde
Ik heb een bon gekocht voor vandaag die ik tussen 20 en 22 op kan halen. Nu is het ook iets waar ze avondeten verkopen en ik eet altijd wel vrij laat, dus heb m’n diner nog even uitgesteld. Ben zooo benieuwd wat ik krijg en of ik vanavond nog moet koken
Ik ga wel echt 20 uur voor de deur staan want ik heb honger.
Huh, er staat toch tht 20 maart? Ze mogen ook geen producte geven die niet meer goed zijn.
Mijn buit bij Marqt. Helaas veel producten voor het avondeten en ik eet de komende avonden niet thuis
hopelijk kan ik iemand anders er nog blij mee maken
Ja, maar hij was zuur en de verpakking lekte ook…
Ah wat vervelend en zonde!
Ah gatver wat slecht! Ga je het melden?
Was ineens de ophaaltijd veranderd van ‘mijn’ bakker. Ik heb ze maar even gebeld en ze zei dat het waarschijnlijk komt omdat ze om 5u moeten gaan opruimen en dan nog allemaal klanten voor tgtg krijgen. Maar ik mocht gewoon komen hoor, om 17u!
Zouden ze nog wel betaald krijgen dan?
En? Ik heb dit ook wel eens gedaan, waren het taartpunten die ik helemaal niet zo lekker vond en bij een ander croissantjes en smoothies :’) Geen avondeten hahah
Nee was het wel! Ik had 2 soorten salade, 1 met rijst, feta, granaatappelpitjes en spinazie en de ander met biet, appel, gorgonzola, een sla soort en amandelschaafsel
En erbij een stuk hartige taart met ik denk aardappel en geitenkaas en een stuk brood met hummus. Heel lekker allemaal
Was niet heel veel maar ik ben ook een grote eter.
Gehaald bij Wes!
Buit van Otten in Hoorn b&o. Kreeg ook nog 3 bruine bolletjes maar die heb ik aan mijn moeder meegegeven.
(Kon het toch nog redden voor 15u yay)
Ik gok dat die 6 bolletjes een soort kaasbolletjes zijn? Ik zie nergens een datum op staan dus dat is wat lastig te beoordelen maar voelt prima aan.
Geen gebak of zo helaas, wel prima hoeveelheid en assortiment.
Oh ok, beetje zelfde dus. Nou, weten we dat ook weer! En maisbroodjes… nooit gehad, kun je die opwarmen in de oven? Zou dat lekker zijn?
Ik hoop juist op allemaal brood dingen bij Otten haha en niks qua zoetigheid/taart. Misschien moet ik met zoetgerichte FFers daar afspreken met een bon en buiten brood tegen zoet ruilen 
Weet deze dame wel raad mee
Wow, haar huid ziet goed uit als ze het werkelijk als dagcreme gebruikt.
Okay dit is een kleine biecht… maar ik heb ooit als klein kind (2 of 3 jaar oud) mayo op mn gezicht en in mn haar gesmeerd… en mijn huid werd ontzettend rood en ging branden.
Echt? Mayo lijkt me juist zo verzachtend. Maar bedankt voor de waarschuwing hahaha was serieus bereid het te proberen.
Ik heb foto’s als bewijs 
Ik ga zoeken!