Too Good To Go / Overblijvers

In Breda! Bij het station!

1 like

Nice! Ik ga binnenkort de Spar in Arnhem maar eens proberen :wink:

1 like

Sterk Amsterdam! Rodekoolstamppot (ingevriesd), volkoren rozijnenbrood, minestronesoep, griekse salade, twee pretzels, twee pecanbroodjes en een chocoladeboordje.

7 likes

Haha awh bedoel je ingevroren? :stuck_out_tongue:

3 likes

Oeps. Haha, ja :crazy_face:

1 like

M’n eerste buit ever bij de lokale groenteboer. Italiaanse wokgroente, spruiten, ijsbergsla, sperziebonen, pompoensoep en krieltjes. Allemaal porties voor 2 personen.

18 likes

Ik kreeg bij de Spar vandaag rundergehakt, een pakje ham, chinese wokgroenten, snijbonen en een bakje chocolademousse. Ben wel echt blij met het gehakt en de chocolademousse, haha!

Denk dat ik het voorlopig maar ga houden bij de winkels die ik al een beetje ken, vind supermarkten toch best tricky.

1 like

Gehaald bij de Dekamarkt in de Grote Waal, Hoorn. Prima buit. Niet echt dingen die ik zelf koop, maar dat risico loop je nou eenmaal.

5 likes

Ik heb een bon voor de Jumbo in het centrum gescoord!

1 like

Oehh het is lekker veel! Helaas wel veel vlees, maar dat komt wel op!

5 likes

Zo veel gekregen bij de Jumbo dat het niet eens goed in de tas paste. Alles met de datum van vandaag en morgen, geweldige buit!

29 likes

Mmmm bapao! Zo jammer dat de Jumbo hier nog niet mee doet…

:drooling_face:

De laatste paar weken zie ik in Eindhoven nooit meer iets wat nog over is…

Ik kreeg een bossche bol en een (uitgedroogd) stukje red velvettaart.

Ik was niet zo enthousiast, maar dat kwam misschien ook omdat ik zo gehoopt had op een croissantje, haha. Het was niet zo’n dure bon (2,70 geloof ik) maar ik denk niet dat ik nog een keer ga.

Mijn buit van vandaag bij het tankstation. Super random dat microvezel doekje maar het is in ieder geval onbeperkt houdbaar :relieved:

12 likes

@Ludo wauw wat een motherload!

Hahahaha ja want die gaat ook echt over datum :rofl:

1 like

Voor de eerste keer een bon gehaald, bij de Deka. Wel wat weinig variatie, beetje veel groente om in 1 dag op te eten. :joy: Dus ik hoop maar dat dat lekker blijft in de vriezer haha.

3 likes

En misschien kan je de boerenkool gebruiken voor een gezond sapje? Wel lekker die wokgroentes, komen altijd wel van pas.