Too Good To Go / Overblijvers


Vandaag mijn eerste tgtg ervaring! En dat was een superpositieve :-)… jumbo in Nieuwkoop; pamketten stonden al klaar. Ik vroeg of er iets was zonder vis o dat wij dat niet lusten. Het meisje keek in de andere zakken , maar overal zat garnalensalade in. Ook was er een tas met alleen 2 taarten… ik vroeg of ik dan kon ruilen voor een taart. Uiteindelijk mocht ik mijn hamburgers en garnalensalade ruilen voor gebak. Superlief!

Alleen degene die die taarten gaat krijgen…wel gek een pakket met alleen twee taarten…dat verwacht je niet als je bij een jumbo gaat halen.maarja nu is het taart, hamburgers en garnalensalade geworden…ook niet echt n superpakket… ik ben blij met de mijne :slight_smile:

2 likes


Ook meteen een bakkersbezoekje! Bakker Tersteeg in Noorden.
Een heel gezellig en enthousiaste dame achter de balie. De pakketjes lagen al klaar.
Een bruin brood, 2 gebakjes 5 mueslibollen, 5 ‘groene hart’ bollen en een frikandel en kaasbroodje… een mooi pakket voor deze prijs!

2 likes

Geen idee. Bij een bakker bij ons in de buurt stond dit net ook, maar een half uur later kon je een pakket bestellen…

1 like

En @anon22402465 volgens mij is dan de ophaaltijd afgelopen en staat de nieuwe voor de volgende dag er nog niet, dat komt meestal net een paar minuten later. In die tussentijd staat dan dat de ophaaltijd om is. No worries!

2 likes

Je krijgt dan een bericht als ze opeens wat toevoegen eraan. Dus op een ander tijdstip dan normaal. Al gebeurt dat niet vaak, moet je ze wel als favoriet hebben gezet.
Zou eerder aanraden een wekker te zetten op de tijd dat je niet meer kan afhalen.

1 like


Weer een top pakketje van Jumbo Leyweg.
De filet american was van gisteren de datum, ben nooit zo moeilijk met datums maar dat vind ik toch altijd tricky dus ben terug gegaan en mocht toen er 1 uit het schap pakken. Dacht eigenlijk dat ik iets anders dan zou krijgen maar vond dit ook prima al is het dan niet zo binnen het thema meer.
Ik vind het vooral echt leuk dat ik nieuwe dingen leer kennen, zo heb ik nog nooit wat gemaakt met paksoi maar nu voor deze week een lekker recept er voor opgezocht en ben heel benieuwd Erna!

1 like

Ik wil ook weer een bon. Grijp vaak mis, die ophaaltijden wisselen zo per zaak dat ik het niet kan onthouden. En om nou 6 wekkers te zetten haha.


bij Ah to go Beurs!
Plastic van salade was helaas wel een beetje open.

  • zalmonigiri
  • kip pesto tarwepuntje
  • worteltjes
  • tonijn salade (melkvrij:-)
  • smoothie with chia
  • zalm wrap!

Ben erg tevreden:)

16 likes

Geen red velvet :frowning:
Wel een groot stuk cheesecake (lekker), brownie (ik ben echt een zoetekauw, maar deze vond ik echt té zoet. Heb de helft weggedaan), groot stuk carrotcake (heel lekker!) en een plakje bananabread (nog niet geproefd, heb het ingevroren).

3 likes

Wat grappig! Mijn winkel en die winkel zitten in hetzelfde cluster . Wij gaan misschien ook met tgtg werken :slight_smile:

Mijn eerste Deli Shell was beetje tegenvaller! Uiteindelijk het m’n pa 2 broodjes op waardoor we het wel nog op hebben kunnen maken.


gisteren bij Mockamore R’dam. Eigenlijk een beetje teleurgesteld; de vitrine was nog helemaal vol (bijna hele taarten en cakes, macarons, donuts enzo)… bewaren ze die dan echt 2 dagen? Die donuts waren al een beetje droog… Betaalde er niet veel voor, maar toch. het koekje was wel heel erg lekker. Had niet gedacht dat ik zachte koekjes lekker zou vinden;-)

4 likes

Ik heb net bij JuiceBrothers bestelling opgehaald, maaar ben best wel teleurgesteld. Maar twee sapjes… is het geld natuurlijk wel waard maar had (hebberig als ik ben) meer verwacht! Misschien komt het doordat ik laatst bij de dekamarkt zoooo erg verwend was Daar kreeg ik echt een giga tas vol met groente en vlees

Ik had bij de bakker een brood, 6 mini gevulde koeken, 2 kaasbroodjes en een slagroomschnitte. Waarde: 18,90! Vind het wel leuk dat er van alles wat in zit.

5 likes

Vandaag voor het eerst een Toogoodtogo opgehaald. Dit was bij de spar.
Erg tevreden. M’n vriend was, zoals je ziet, al begonnen met de sla.
Er zat ook nog een ander klein zakje sla bij maar die heb ik direct weggegooid. Deze was helemaal nat en papperig, zag er niet meer goed uit.

9 likes

heb je foto’s? Ik was erg nieuwsgierig naar ze, maar 2 sapjes is wel te weinig voor mij:sweat_smile:

Ik heb twee bonnen voor morgen gescoord. Had er de wekker voor gezet haha. Ben benieuwd, beiden bij een Bakker. De vriezer was leeg dus we moeten nieuw brood hebben.

1 like

Net wilde ik mijn bon bij de bakker ophalen, had er zin in. Het was de eerste dag dat ze bonnen aanboden, maar toen ik er kwam wist de vrouw achter de balie er niks van af. Kan zij niks aan doen natuurlijk. Maar ze stelde voor dat we dan morgen terug zouden komen. Denken jullie dat ik dan nog kan aantonen met mijn niet-verzilverde bon van vandaag dat ik een box te goed heb, of zal ik mijn geld terugvragen?

Maak wel even een screenshotje van je bon dan. Als de termijn voorbij is zie je hem dacht ik niet meer. Weet ik niet zeker. Maar dan zal het wel goedkomen toch? Zo niet kun je altijd nog een klacht maken.

Thnx! Heb even snel nog een screenshot gemaakt. Ja opzich kan ik natuurlijk morgen nog even langsgaan en als het weer niet lukt dan pas geld terugvragen

1 like