Too Good To Go / Overblijvers

Had ik ook wel. De verkoopster bij de bakker zei dat de tassen heel goed gaan. Vanaf de eerste dag was alles uitverkocht.
Ze vond het een goed initiatief omdat er heel veel weggegooid wordt. Zelfs nu nog met de tassen geloof ik, ze mocht zelf niets mee naar huis nemen wat over was.
Als je dan even staat te kletsen dan wordt het al minder ongemakkelijkšŸ˜…

2 likes

Ik kreeg trouwens dit:

In eerste instantie was ik een beetje teleurgesteld, want ik had gehoopt op een pakketje met verschillende dingen, maar deze zijn me toch lekker! Hartstikke blij mee :slight_smile:

3 likes

Net bij de Bakker Bart geweest. Het meisje voor mij in de rij kwam ook voor een bon inleveren. Er was echt heel veel over, er stond voor elke bon zoā€™n laag krat klaar.
Ik kreeg het volgende:

  • stokbrood
  • twee croissantjes
  • een chocolade twister (oid)
  • twee halve broden
  • meergranen puntje
  • zakje met 5 bolletjes
  • twee chocolade broodjes
  • roombroodje met flugelroom.
    De mevrouw aan de kassa waarschuwde nog wel even dat er alcohol in het flugelbroodje zit :slight_smile:
15 likes

Flugelroom? Laat je weten of het lekker is? Ben benieuwd hahaha

Haha, ja ik was ook wel erg benieuwd. Ik heb net een beetje van het room geproefd en het smaakt niet heel erg naar flugel eigenlijk, het smaakt vooral naar room vind ik :slight_smile: (Misschien maar goed ookā€¦)

1 like

In welke stad ben je geweest :blush:

Utrecht

1 like

Omg ik zag ze er laatst ineens tussen staan ja. Wil zo graag eens een bon halen daar!

Iemand ervaring met TGTG in Knokke-Heist?
Ik sta echt te trappelen om dit hier te proberen

Jaa, ik zag het net! Dan heb ik goede hoop dat het centrum ook wel zal volgen (Grote Waal is niet helemaal op mn route). Maar yess, het is een begin!

Ik vind het zo jammer dat er bijna geen winkels meedoen bij ons. De AH brengt volgens mij alles vd bakkersafdeling naar de voedselbank (ook heel goed) en wij hebben 1 NLse bakker die soms om half 3 al is uitverkocht. Voor de dichtstbijzijnde TGTG moet ik de snelweg op :sweat_smile:

Ik zag het en natuurlijk gelijk een bon gekocht!! Vanavond de unboxing! Haha.
Tnx voor @ me.

3 likes

YES!!!

1 like

Ik heb idd precies dezelfde ervaring bij Neplenbroek in Utrecht, Bertie! Was eerst altijd echt een goede buit voor mijn gevoel, maar laatst ging ik voor het eerst sinds de bon 6 euro is en kreeg voor mijn gevoel idd evenveel of zelfs minder dan eerst. Ben er sindsdien ook niet meer geweest.

1 like


Morgen hoef ik niets te kopen voor het diner. We eten bietjes, aardappelen en een slavink haha. Veel vlees.
Als je morgen de cervelaat wil opeten pm maar. :wink:
Fristi is nog lang goed maar heeft geen dop meer. De rest is tht vandaag.
4,99 waard. Al zijn bakkers toch meer mijn ding. :innocent:

3 likes

Haha thanks voor je aanbod, maar ik hou ook niet zo van cervelaat :yum:
Voor de rest een nette buit, niet alles even lekker (vind ik) maar denk ik wel het geld waard. Ik snap dat bakkers meer je ding zijn, dat heb ik ook wel.

2 likes

Geen foto, maar ik heb gister opgehaald bij Lekker Brood in Den Haag. Ik had twee stokbroden (bruin en wit), drie kleinere broodjes (twee bruine en een zoete met kaneel), en twee grote broden (ook bruin en wit, enige nadeel is dat ze ongesneden waren). Blij mee! Grote broden hebben we ingevroren, en de rest gaat uiterlijk vandaag opgegeten worden. Tis ook heerlijk brood.

1 like

Ook geen foto, maar gisteren opgehaald bij Bakkerij V.eron in Antwerpen. Voor 3,29 euro had ik 2 grote broden (een tijgerbrood en een dubbel gebakken), 3 sandwiches en een grote bosbessenmuffin. Muffin en sandwiches waren lekker, dubbel gebakken brood gisteren en vandaag van gegeten en tijgerbrood ingevroren. Lekker!

Goeie eerste ervaring. Volgende week eens ergens anders proberen.

1 like

Net voor het eerst wat opgehaald bij een Dekamarkt (er doen opeens veel Dekamarkten mee, dus nu was er eindelijk iets in de buurt).
Even een foto in de spoiler, weet namelijk niet hoe groot het is:

Samenvatting

Ik ben tevreden! Het was in ieder geval leuk om te doen en er zat gelukkig geen vlees bij, waar ik wat bang voor was omdat ik dat niet eet.

2 likes

Ik vind die kokosnoot zo schattig erbij haha

3 likes