Too Good To Go / Overblijvers

Jumbo is met een pilot gestart en als dat goed gaat willen ze het landelijk aan gaan bieden.

5 likes

@Luipaard Omggggg guys zo happy! :cheer:
Best lekker pakket van de korenbloem toch? Mij staat de tijd van 20:00 ophalen zo tegen haha.

2 likes

Ik heb de tas moeten annuleren, was wat tussen gekomen. Als ik alsnog een bon weet te bemachtigen zal ik een foto plaatsen. Ben zelf vegetariër en beetje bang dat ik alleen maar vlees krijg, maar zal er vast wel iemand blij mee kunnen maken.

Haha, voorlopig geen volgende keer denk ik, ik woon absoluut niet in de buurt en ik kom daar ook niet zo vaak. T was leuk geprobeerd. Ik had wel deze

1 like

O ehm jee dat is zooo dichtbij!!

Joeee voor morgen eindelijk een bon gescoord van een bakker dichtbij. Greep er elke keer naast. Ophaaltijd is wel een beetje ruk maar goed. Ben benieuwd!

1 like

Niks te redden?! :tired_face:
Anders hadden we er nu naast elkaar gestaan waarschijnlijk @CTFxC
(Bij de bakker dan)

2 likes

Hahah ja zeker wel!

2 likes

Ik vind dit een mooi concept maar ik denk steeds, wat moet ik met vier croissants, vis of vleessoorten die ik niet lust, stukken taart terwijl ik alleen ben of bakken kwark die snel op moeten. Lusten jullie gewoon alles of hoe doen jullie dat?

Brood vries ik in, andere dingen die ik niet optijd op krijg of niet lust deel ik met anderen

Ik neem bijna alles mee naar school en dan in werkgroepen zet ik het gewoon op tafel en dan gaat het wel op

Ik lust bijna alles, en vries het brood in. Maar je hebt gelijk, als je alleen bent kan het lastig zijn alles snel op te krijgen.

Ik ben zelf vegetarisch en geef oa vlees aan de rest van mijn gezin. Wat ik niet lekker vind mag een ander van mij hebben. De waarde blijft toch nog meestal hoger dan wat ik betaald heb.

Het riekt wel een beetje naar spam toch

7 likes

Eens, vooral aangezien dit je enige bericht op heel het forum is.

2 likes

Hoi Teresa of Leonie, ik snap je bericht maar ik had stiekem liever gezien dat je gewoon was mee gaan posten.
Veel succes met je insta in ieder geval! :cheer:

2 likes

Idd invriezen en delen!

Dus zes euro voor vier donuts? Wat betaal je daar normaal gesproken dan voor?

3 likes

Bij mij in het dorp hebben ze eindelijk bij de bakker too good to go, maar ik heb zo weinig zin om 's avonds de deur nog uit te gaan voor wat brood.

Laatst was er eindelijk een bon beschikbaar bij Cheesecake Company, ik greep elke keer mis…
Dit is de buit voor € 3,99

4 mini cheesecake dingetjes met melk chocolade en witte chocolade, twee ronde cheesecake dingetjes met chocolade en marshmallow en een oreo/pinda cheesecakestuk. Was erg lekker! :drooling_face:

22 likes