Too Good To Go / Overblijvers

Ik ga geen bon meer halen bij O heb ik besloten. De mevrouw daar gooit nog net niet zuchtend een krat voor je leeg; ze is duidelijk niet blij met tgtg klanten.
(Bovendien vind ik wat je krijgt eentonig en kan beter iemand de magic box ophalen met een groot gezin waar veel brood wordt gegeten)

Dus. Help me herinneren.

1 like

Ja dat. Er staat nergens een datum op maar ik vermoed hetzelfde. Prima vers brood en dat is heerlijk verder. Maar het valt wel op als steeds hetzelfde gegeven wordt…
Idd nu de nieuwsgierigheid bedwingen haha

1 like

Vandaag bij de AH allerlei dingetjes maar vooral verschillende vleessoorten, die ik waarschijnlijk niet ging eten (misschien de kipfilet). Op straat heb ik meteen alle vleesproducten die ik niet bijzonder lekker vind/niet ga eten uitgedeeld aan vreemden! Ik was happy want zo kreeg het eten weer een nieuwe bestemming. En die mensen waren ook happy. Win-win

18 likes

Inderdaad!! Maar had toch gehoopt dat ze zich zouden houden aan het concept.

Liep trouwens na het ophalen van mijn zakje nog even de winkel in en die lag vol met producten waar -30% en -50% was op geplakt. Degene die ik bekeken heb met de datum van die dag of dag erna. Waarom staken ze dan gewoon niet die in mijn zakje, zonde.

We waren gisteren bij Deen en daar stonden mystery zakken voor 4,99 met een soort tgtg spullen erin. Op de zak was aangegeven met vinkjes of er bv zuivel, vlees of Vega in zat. 1 zak meegenomen. Geen foto van gemaakt maar was de moeite waard! Groot pak karnemelk, zuivelhoeve appel/kaneel yoghurt, vla, 2 pakken Garden Gourmet Vega burgers, heks’nkaas bbq en brie. Dus duidelijk zuivel pakket haha. En alles tenminste houdbaar tm 24 juni.
Deen, goed initiatief!

Edit: #nospon

13 likes

Ik heb 1 keer bij een lokaal tentje wat gehaald en 1 x bij de Bakker Bart.
Bij Bakker Bart kreeg ik aanzienlijk meer, maar dit verschilt natuurlijk ook per winkel.
Zie alleen wel dat daardoor Bakker Bart sneller de vouchers uitverkocht zijn dan bij Back Werk (waar ik dus de 1e x iets haalde). In de supermarkt nog nooit iets gehaald, als ik sommige verhalen hoor weet ik ook niet of ik het waard vind om het te proberen ook…

Waar in de winkel?? Ik wil dit ook

In de koeling bij de aanbiedingen, dus in de b&o de eerste rechts! Onderin stonden papieren zakken. Geen idee of het altijd is of nu alleen op zaterdag.

1 like

Ik heb een andere Deen, maar ga er wel eens op letten of dat bij onze ook is!

1 like

Let me know!

1 like

Hebben jullie dit al gezien? Wel een goed initiatief vind ik!

11 likes

Deze zie ik bij mij niet staan. Hopelijk binnenkort wel!

2 likes

Hier ook nog niet. Mooi initiatief!

Beetje niveautje ‘oma maakt een foto’, maar goed, mijn eerste magic box bij Bakkerij Brokking (Utrecht) voor vijf euro: twee broden, vier broodjes, twee tompouces en nog zo’n aardbeiengebakje.

17 likes

Bakker Bart. Het stond al klaar in deze intens grote tas en het is ook echt bizar veel vind ik. Hoewel we hier met zijn 3en zijn en een deel hebben ingevroren krijgen we denk ik die harde broodjes niet op voordat ze echt taai worden.

22 likes

Even oppieppen in de oven helpt vaak wel!

Of broodpudding maken? Mini pizza’s maken of wat voor collega’s meenemen?

Wooow wat een hoop!

Huh echt? Ik heb juist elke keer wel andere producten en zie ze echt nooit met een krat in de weer haha

Dat is nu al meerdere keren bij mij gebeurd. Dat er een krat van achteren gehaald wordt en leeggehaald waar ik bij sta en elke keer veel broden.
Dus ja echt.
Blij dat anderen wel steeds andere producten hebben.
(En natuurlijk zit er ook een zakje bolletjes bij, of kaasstengels. Zelfs 1x mokka gebakjes. Maar het gevoel dat ze het gebruiken ter promotie ipv daadwerkelijk voedsel te redden heb ik wel. Jouw bestellingen lijken erg op die van mij, terwijl jij ze bij een andere vestiging haalt bv…)