Top 2000

Ik wil mijn quiz zo wel delen als hij af is, het is een kahoot. Niet alle vragen zijn even bruikbaar omdat ik onze lijstjes heb gebruikt maar wie weet

5 likes

Wat is de grap? Ik zie hem niet :yum:

1 like

check de ava en tagline van @George

1 like

Achsooo! Haha thanks voor de uitleg, kan er dan niet tegen dat ik het niet zie

1 like

Nog even en het begint! :heart_eyes: ik blijf wakker voor de opening, hehe. Nog meer nachtbrakers?

1 like

Zeker! Ik ben ook aan het luisteren haha.

1 like

Jaaa! Ben alleen vergeten te stemmen dit jaar :sweat:

Joehoe waarom is dit topic zo stil?! Ik luister al sinds kerstavond non-stop! Zo lekker dat het dit jaar wat eerder is begonnen. Meer dagen, maar ook gewoon iets meer tijd om liedjes langer te laten spelen.

Vind het wel grappig om te zien hoe de lijst veel moderner wordt elk jaar (duh, top2000 ALLERtijden, dus niet alleen oudertijden). Staan wel elk jaar weer nummers heél hoog die in het afgelopen jaar in de top40 hebben gestaan, vind dat dan altijd beetje flauw haha. Dan zakken ze het jaar daarop ook altijd 200+ plaatsen lol

3 likes

Haha ik geniet ook! Heb het vaak ook aan op de tv, vind al die gezinnen die graag op tv willen komen heerlijk kneuterig. Nu weer lekker Top 2000 a gogo kijken.

Helemaal eens met je laatste alinea, soms ben ik zo verbaasd door bepaalde nummers. Zoals ‘Faded’ van Alan Walker, echt zo’n typisch radio dancehitje, ik ben dan echt verbaasd dat zoiets de lijst haalt haha. Maar ergens is dat ook het leuke

3 likes

Gisteren en vandaag met mijn dochter een aantal keer op tv geweest in het café. Echt grappig, dan beleef je nog wat in zo’n lockdown. Maar heerlijke tv/muziek, we genieten hoor!

7 likes

Ik kijk en luister ook heel veel dit jaar, heerlijk! Sfeer komt toch goed over vind ik.

Ik houd niet zo van lange nummers in het algemeen maar deze van White Lies :heart: bouwt zo lekker op en vorig jaar tijdens het concert begonnen ze hier mee en het was zo tof.

2 likes

Jaaa prachtig nummer!

Ik vind tussen de 1000-500 altijd leuk om te luisteren, omdat je dan nog eens wat nieuws tegenkomt wat je dan aan je eigen afspeellijsten kan toevoegen.

3 likes

Jaa ik zit ook te genieten! Iedere avond natuurlijk ook de Top 2000 a gogo kijken, ik vind Leo ook zo tof. Heel knap dat hij al die informatie over muziek weet.

3 likes

Ik moet straks echt afkicken, zo heerlijk om te luisteren
Gister echt bijna de hele dag aan op de tv, echt zoveel goede muziek. Ze hebben het ook echt wel leuk gedaan met de zoomers, voel toch een soort saamhorigheid ofzo haha

Vind Emmely, Annemieke en Wouter echt gezellig. Vond Ruud de Wild echt helemaal niet leuk, alsof hij er helemaal geen zin in had.

3 likes

Ik heb het ook de hele dag aanstaan op tv, echt genieten! Ik vind dat ze het leuk opgelost hebben zo via zoom. Van tevoren was ik bang dat het tegen zou vallen qua sfeer, maar dat is gelukkig helemaal niet zo

2 likes

Ik dacht ook dat dat heel stom zou zijn, maar ik vind het eigenlijk superleuk :grinning_face_with_smiling_eyes: zo heerlijk om te zien dat mensen hun eigen feestje maken. Als alles volgend jaar weer normaal is en het café is weer toegankelijk, zouden ze dit er in moeten houden!

2 likes

Haha echt heerlijk, zo’n guilty pleasure

6 likes

Het nummer dat er nu op is van 24(!!) minuten vind ik dus wel vreselijk hè.

1 like

Ook echt 24 minuten 🥲

Kan iemand die kutmeeuw wegjagen?

1 like

Ik zit net in de auto op momenten dat het heel slecht is (oa Ruud), dus nu ben ik er helemaal klaar mee haha. De magie was er toch al een paar jaar van af