Top 2000

haha ik zit netttt in de auto de volledige 23 minuten van Echos - Pink Floyd. Wat een bizar grimmig lied is dat toch zeg

1 like

Ik vond die 23 minuten Echoes mooi! Vooral ook omdat het 23 minuten zijn waarin Ruud niet praat. :ok_hand:

13 likes

Haha eens, ik ben elke keer blij als het 18:00 is en Ruud weer verdwenen is

3 likes

Was dat die avond met dat karretje? Denk bij echoes nu dus steeds aan rondrijden in dat gebouw.

Nu ff top 2000 a gogo

Nu al zin dat m’n vriend morgen weer is werken overdag zodat ik niet de vraag krijg of er iets anders mag (ah gerum, 't is wel gezellig hoor samen thuis maar je eigen muziek en tv bepalen ook)

Oh al zoveel van m’n favorieten gehoord vandaag! Landslide in de auto en nu Do I Wanna Know heel hard aan staan :heart:

5 likes

Ik word zo vrolijk van die gebarentolkdans! Echt zo leuk dat ze dat elke dag een uur doen, en dat ook het uur voor de jaarwisseling er een doventolk bij is :yellow_heart:

4 likes

Oh de afgelopen uren zijn helemaal mijn smaak, vooral alles bij Emmely! En het laatste uur van Wouter was ook fijn.

2 likes

Dit hoort misschien in het sekstopic, dus bij voorbaat sorry als jullie dit niet willen lezen haha maar daarnet zo lekker op de bank gesekst met muse-psycho op de achtergrond haha goed ritme

9 likes

Haha ja Muse kwam hier ook hard uit de speakers. Lekker man! Daarom hou ik zo van Top2000, dan hoor je weer eens wat anders.

3 likes

Mijn vriend is erg fan van muse en dergelijke, en moet zeggen dat ik het (zeker na vanavond :drooling_face:) steeds meer ga waarderen. En dit vind ik ook zo nice aan de top2000, krijg gewoon allemaal goede muziek voorgeschoteld die ik zelf nooit aan zou zetten, maar wel fucking lekker

4 likes

Wat hilarisch dat dit nummer zo hoog staat. Ik kan het prima meebleren maar het is wel een guilty pleasure plaat hoor haha (Du van Peter Maffay)

4 likes

Ik ga met twee gin tonics achter de kiezen veel te lekker op Leef van Hazes jr. Nooit gedacht dit nog eens te zeggen, maar ik mis kantoor en mijn collega’s. :sob:

5 likes

In de douche nog voor m’n vriend gedanst op Twilight zone, heerlijk.

En ik vind veel liedjes in dialect echt kut, maar oerend hard is wel m’n ding. Bevooroordeeld, omdat ik dit dialect veel hoorde in m’n jeugd.

AAH DEZE IS NOG BETER <3 Linkin Park

4 likes

Omg ik ben vanavond geciteerd, boomer goals voor 2020 zijn wel gehaald hoor :+1:

Ook echt een vet vage opmerking die ik bij een nummer had geplaatst, ze hadden wel iets beters kunnen citeren maar ach

10 likes

ik vind het echt zo schattig al die kindjes die nu op zijn zonder hun ouders in hun onesies voor de camera te zien dansen.

3 likes

Ik vind dat Phantom Of The Opera nr altijd zo eng :joy:

4 likes

Vind hem echt heel vet en indrukwekkend gezongen, maar zou er nooit op stemmen. Haha vind je de vibe eng?

Don’t stop believing is ook een topnummer eigenlijk. Rechtstreeks naar m’n rock playlist gezet.

Hahah ja die vibe is zo spooky! Maar wel echt een goed nummer daardoor

1 like

Released off 1977’s Let There Be Rock, “Whole Lotta Rosie” tells the scuzzy story of the time Scott had a sexual encounter with an Aussie groupie he described as a Tasmanian devil. “We were all staying in the same hotel and this chick Rosie lived across the road,” Scott famously recalled on the live album Bonfire. “She was so big she sort of closed the door and put it on ya’, half your body, and she was too big to say no to
That girl was some mountain. So you can imagine the problems I had. So I just sorta had to succumb
I had to do it. Oh my God, I wish I hadn’t.”

Die laatste zin :joy: Whole Lotta Rosie knalt zometeen door de speakers!!

Edit
Ha ha ha dat verhaal over die openingsdans op de bruiloft :joy:

3 likes