Top 2000

De opening op nl 3 is echt super tof

7 likes

Jaaa heerlijke opening! Heb er zin in

3 likes

Yesss we zijn weer begonnen, ik mis wel het eerste nummer uit m’n lijst vannacht, Stevie Nicks. Maar morgen lekker de radio aan tijdens m’n ritje naar familie, heerlijk

2 likes

Jaaa :partying_face: de opening was weer gaaf! Vanaf morgenvroeg nonstop de tv aan op de top 2000. Mijn favo week van het jaar :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Ah nee, ik heb de opening gemist. Wilde eerst wakker blijven maar ben toch gaan liggen. Kan je dat terugkijken? Niet hoe ik ben gaan liggen, maar de opening

Ja hier kan je hem terugkijken!

Ik ben vroeg wakker en ben lekker op de bank gekropen om de top2000 te kijken met de kat terwijl m’n vriend nog slaapt, love it

6 likes

Same! Wij liggen hier als burrito’s op de bank te kijken/luisteren

1 like

Ik heb tijdens top2000 altijd zo’n last van fomo. Schakel nu net in bij 1888, heb al 112 liedjes gemist (waarvan 2 liedjes waar ik op gestemd heb) đŸ„Č

4 likes

Fuuuuck de opening die @crazyvibes net heeft gepost is echt fantastisch!! Kippenvel en traantjes zelfs :sob: Ben een beetje emo

3 likes

De hele nacht kunnen meekijken vanwege nachtdienst, inclusief de opening. Die was echt leuk gedaan!

Het enige waar ik me alleen echt aan geĂŻrriteerd zijn mensen welke thuis zitten en via de app op televisie verschijnen. Het gros zat merendeel de halve nacht alleen voor de camera hysterisch te dansen, zeer regelmatig met een zonnebril op?? Of met een attribuut welke aansluit bij het nummer. Ik heb me smakelijk lopen irriteren

Ahw zo leuk dit! Mijn vriendinnen pesten me altijd om mijn boomer muzieksmaak haha, but I love it.

Ik woon trouwens sinds vorig jaar in Hilversum en wilde echt graag een keer naar het café, hopelijk volgend jaar dan maar

2 likes

Niets mis met Boomer muziek!

7 likes

Oh JOHAN staat erin :heart_eyes: wat heerlijk. De CD waar dit op staat is zo fijn!

3 likes

Heerlijk dat Toxic erin staat haha. De eerste dagen van de Top 2000 vind ik altijd het leukst.

8 likes

Maar maar
 Hoezo erger je je daaraan? Ik vind dat juist zo leuk al die mensen die vanuit huis meedoen :pleading_face::cowboy_hat_face:

3 likes

En Backstreet boys er lekker achteraan. Heerlijk.

6 likes

Ik zeg dit net tegen mn vriend, dat we ons weer heerlijk 7 dagen kunnen gaan ergeren aan al die mensen voor de webcam

Verder heerlijk dat het weer begonnen is. Ga me zo weer installeren op de bank met een kop thee (of baileys koffie) en mn boek en dan genieten

5 likes

Ik vind m erg fascinerend. Zal er gewoon een “green screen” opzitten waar ze beeld op projecteren?

2 likes

Ja er zit een groen vierkantje op zijn trui, en daar projecteren ze op

2 likes

Ah eerste liedje uit mijn stemlijst! Sausolito summernight, zo’n aanstekelijk deuntje

2 likes