Top 2000

Ook mijn burgerplicht weer gedaan

7 likes

Ahh als ik jouw lijstje doorkijk denk ik echt kut ik ben nog wat nummers vergeten (Soundgarden, Radiohead en Peter Gabriel & Kate Bush)

2 likes

mijn lijstje voor 2021

2 likes

10 likes

4 likes

3 likes

Ik ben bezig maar jeeeetje wat is de website traag! Vriend van me heeft er 40 minuten over gedaan en denk dat ik daar ook wel aan kom zo.

Net gestemd! En op de een of andere manier kom ik toch altijd op grotendeels dezelfde platen uit, haha, toch altijd mijn all time favorites.

Ohh en heb er zo veel zin in! Ook al kan je alle liedjes ook op Spotify aanzetten, de Top 2000 geeft toch altijd een nostalgisch gevoel zo aan het eind van het jaar, of zo.

Schermafbeelding 2021-12-03 om 14.19.59

4 likes

Ik dacht dat je nog tot dit weekend kon stemmen dus dit is mijn panieklijstje

10 likes

Wij zitten klaar voor de top 10! :confetti_ball:

1 like

Yes wat een mooie top 5! Prachtig dat A Whiter Shade of Pale op 3 staat :heart: En Queen weer terug op 1!

2 likes

M’n telefoon loopt te fucken dus screenshots werken niet :frowning:

Dus dan maar de link

4 likes

Meh nog steeds die fucking schijt Roller Coaster zo hoog

7 likes

jaa vind ik ook echt mooi op nr 3!

Heel fijn deze!

1 like

Ik had het nummer wel zo hoog verwacht, misschien zelfs nummer 1. Ik heb er zelf niet aan gedacht om het nummer te betrekken in mijn lijstje.

Queen op nummer 1 is wel beter dan vorig jaar. Ik vind Rollercoaster in tegenstelling tot sommigen hier wel mooi, alleen niet nummer 1 waardig.

2 likes

De buurman die het nummer vorig jaar al uren achter elkaar zong, doet dat af en toe nog steeds :sweat: de frustratie rondom roller coaster zit nog steeds hoog haha

In een halfuur in elkaar geknald gisteravond maar wel tevreden mee zo

10 likes

8 likes

Bijna van start! Zin in :grin::grin::pleading_face::tada:

3 likes