Top 2000

Jaaa eens en er komen er vandaag ook eindelijk wat van mijn lijstje voorbij.

Ook heel schattig dat DJ jongetje die steeds in beeld komt. Vind het (los van de comments hierboven) wel echt leuk dat de top2000 zo leeft onder alle generaties en er ook steeds meer jongere mensen naar kijken/luisteren/stemmen. Toen ik kind was vond ik de top2000 maar saai, al was dat toen natuurlijk wel alleen radio en luisterde ik liever serious request haha.

4 likes

Vind dit zo’n fijn liedje. Our House :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Oeh weer een uit mijn stemlijstje: Through the barricades!

Deze werd na het overlijden van Peter R de Vries gedraaid op radio 2 volgens mij en het raakte me ineens zo.

1 like

Ik heb gister zo gelachen om die 2 mensen als ZZ Top. Met die papieren baarden en pannen :joy:

2 likes

Luistert iemand toevallig via de radio2 app op de chromevast? Is dat ook zo buggy? Moet echt regelmatig opnieuw op play drukken of opnieuw verbinding maken…

Ja ik verbaas me ook over de hoeveel jongeren. Echt leuk! En regelmatig laten ze ook de gemiddelde leeftijd zien van stemmers op bepaalde nummers en die is vaak ergens in de 30. En ik ben echt al een aantal keer verrast geweest omdat ik echt dacht dat de leeftijd dan hoger zou liggen. Als in, 50+ bijvoorbeeld

2 likes

Nee niet via app, maar ik luister via de site en die blijft ook regelmatig hangen

Ah zo lekker Tenacious D net. Ik mis naar de kroeg gaan :frowning:

4 likes

Nightswimming :heart: dit is toch een van de mooiste liedjes ooit?

4 likes

Omg al die katten in beeld nu. Gezellig haha.

2 likes

echt, van sommige nummers vraag ik me af waarom mensen er op stemmen…

2 likes

Ahh leuk dat Paul Rabbering nu even de middag doet, vind hem altijd gezellig!

5 likes

Ja, meteen in pak ook. Love it!

1 like

vroeger zat hij bij 3fm en had ik altijd een crush op hem haha (als 13jarige ofzo)

2 likes

Haha jaaaa same, dat waren echt (in mijn ogen) de gloriedagen van 3fm!

ja hij had een middagshow geloof ik, van 2 tot 4? En daarna Coen en Sander. Luisterde daar echt zoveel naar, zo gezellig.

1 like

ik moet bij hem altijd denken aan dat liedje over ‘die grote bril’ met serious request hahaha.

3 likes

Serious request toen roept hetzelfde gevoel bij me op als Top 2000 nu. :hugs:

5 likes

#TomenManon als je hier meeleest, ik wil ook komen!

3 likes

Wat is het verhaal hierachter? Heb het gemist, maar zie nu al die berichten. Dus ben nu wel nieuwsgierig, zeker nu het ook op Twitter erover gaat.