Top 2000

Jaa ik heb er weer zin in hoor

6 likes

Duurde het stemmen bij jullie ook zo lang? Haha, ik was zooo lang bezig.

Shit bedenk me nu dat ik Forever Young van Alphaville ben vergeten. En Fast Car van Tracy Chapman :roll_eyes:

Ik had dit echt moeten voorbereiden, ieder jaar weer pure paniek :smiling_face_with_tear:

2 likes
3 likes

2 likes

Zo, had echt keuzestress en bedacht me direct na het stemmen al dat ik wat vergeten was

2 likes

Ik heb ook weer gestemd!

3 likes

Ga er straks voor zitten! Nu al keuzestress

1 like

6 likes

M’n lijstje!

1 like

Voor de twijfelaars: stemmen kan nog tot morgenmiddag 15 uur!

Mijn lijstje…

1 like

Na lang toevoegen en schrappen ingestuurd voor ik te laat ben :yum:

Op de valreep relatief kort lijstje deze keer, maak hem normaal wel helemaal vol.

4 likes

Hier ook nog even een heel minimaal lijstje uit m’n mouw geschud:

1 like

Het schijnt dat mensen expres Urk invullen als woonplaats om een beetje te trollen. :sweat_smile:

3 likes

Ah, Ede Staal :heart:

3 likes

Ik baal echt, heb met bloed zweet en tranen één normaal tijdslot (dus niet midden in de nacht) kunnen bemachtigen voor het top 2000 café. We wilden eigenlijk met een hele groep, maar alles was meteen uitverkocht. Heb uiteindelijk 1 uurtje voor mij en m’n man kunnen kopen op Tweede Kerstdag. Nou komt net de hele lijst dus uit met echt precies in dat uur de allerkutste nederlandstalige meuk. Sorry als je ervan houdt, helemaal prima, maar ik word er echt meteen heel chagrijnig van als ik een hoempapa nummer moet horen. Het uur erna: Abba, The Beatles, Marvin Gaye, Johnny Cash, Bruce Springsteen, Bob Dylan, Guns 'n Roses :cry:

Wanneer ben je begonnen met proberen? Ik ben een kwartiertje van te voren naar de site gegaan en heb twee tijdsloten (ik ga zelf niet, voor mijn vader) kunnen kopen

@Totoro hij is echt een held in zeeland dus dat is niet onverwacht hahaha. Iedereen kent hem en zn vrouw en alles eromheen

4 likes