Top 2000

Het was mij niet gelukt, alle tickets waren snel weg :sob:

@Diorshow Ik was afgeleid door Davina’s ogen. Was het de belichting of keek ze zelf raar?

Ik vind dit soort nummers van The Doors toch zo vreselijk. Zo langdradig en saai en dan dat irritante orgel erdoor waardoor de nummers ook allemaal op elkaar lijken.
Echt love de top 2000 behalve dit

4 likes

Haha ja je zal ook maar kaartjes voor het cafe hebben en dat die lijst dan bekend wordt en je op dit moment (of gisteren tijdens Tubular Bells) daar staat.

4 likes

Zo maar echt, want een zeiknummer was dat. Heb sowieso weinig met The Doors, maar dit was echt niks. Net als veel nummers van Pink Floyd, kan ik ool weinig mee, haha.

Zit nu te wachten op Trapped van Springsteen om daarna snel te schakelen naar A gogo

1 like

Tubular bells is nog erger ja. Weet nog dat ik paar jaar geleden eens half uurtje moest rijden in de auto ergens naar toe en bijna alleen dat nummer hoorde. Kwam echt chagrijnig over :joy:

1 like

Vond het wel grappig ze waren die mensen in het café aan het entertainen daar met spellen enzo, was een presentator aan het praten maar geluid stond uit voor ons. Die zullen ook wel denken kut voor ze anders hahaha

4 likes

Haha staat Jan Willem Roodbeen daar ineens te fanboy’en in het cafĂ© voor Sam Fender.

3 likes

Ik heb dat met nummers van Roxy Dekker en Bankzitters en dergelijke, hoezo is die muziek Top 2000 “waardig”? :poop:

3 likes

Mja wat is top2000 “waardig”?

3 likes

Dit uurtje is goed te doen! Linkin Park, Tenacious D, London Grammar, Stromae :love_you_gesture:t3:

4 likes

Ik vind dat wel leuk eigenlijk, dat ook de stem van de jeugd te horen is! Maakt het iets veelzijdiger ipv alleen maar ouwelullenmuziek (en love ouwelullenmuziek hoor)

13 likes

Precies! Ieder jaar heb ik weer dezelfde discussie met mijn vader, die vindt dat nummers zich “bewezen moeten hebben” voordat ze in de lijst mogen. Hij wil dus gewoon alleen oude zooi en absoluut niks nieuws. Maar zonder die nieuwe nummers is de lijst ieder jaar identiek. En ja, Roxy Dekker zal over een paar jaar vast niet meer op de lijst staan, maar dat maakt het juist de top 2000 van dit jaar.

Vind dat echt oudemannengezeur op nieuwe muziek.

5 likes

Vind het wel leuk om muziek te horen buiten m’n eigen bubbeltje.
Enige waar ik me kapot aan erger is elk half uur dezelfde reclames, ellenlang. En Ruud de Wild :sleeping:.

2 likes

Er is maar 1 keer per uur reclame gelukkig, ik vind dat juist meevallen. Inderdaad wel telkens dezelfde.

5 likes

Wilde ganzen. Ik kan die vent niet meer luchten of zien :weary:

3 likes

Pff ja Ruud de Wild. Ik vind het jammer dat Gijs en Wouter weg zijn en hij er wel nog steeds is :sweat_smile:

2 likes

Welke dj('s) vinden jullie wel leuk? Hier in huis zijn we altijd wel blij met Morad en Emmely. Vannacht Daniël was ook leuk!

Dit jaar hebben we trouwens de nieuwslezer met De Truien nog niet gezien op beeld, jullie wel? Is hij er mee gestopt of kijken we op de verkeerde tijden?

3 likes

Matijn is met Gijs meegegaan naar Radio 10 :frowning:

Ik vind Paul en Annemieke ook erg leuk!

1 like

Eigenlijk vind ik alle dj’s wel leuk, behalve Ruud de Wild en Jeroen van Inkel met zijn irritante pannenwals.

4 likes

Ik ben inmiddels wel opgewarmd aan Ruud moet ik zeggen (luister elke dag Radio 2 als ik naar huis rijd). Jan Willem en Jeroen vind ik ook heel leuk en Emmely en Morad ook!