Ik vind bijna alle dj’s leuk, behalve Ruud (lijkt me gewoon geen leuk persoon) en Desiree (die klinkt continu alsof ze alles aan het voorlezen is, heel irritant)
Ben ook echt een beetje fan geworden van hem
Ik keek wel raar op toen ik hem weer zag want ik dacht “huh die was toch weg” maar blijkbaar ook heel snel weer terug? hahah
Of al die overstap reclames
De irritantste vind ik nog wel die van het reumafonds. Die vrouw heeft gewoon nieuwe vriendinnen nodig denk ik elke keer, haha.
Annemiek
Prijsvrij vakanties? Wat is dat voor naam? Is dat gratis?
Owahwahwah kut nummer van sawadee
De Baak. Training, ontwikkeling, leiderschap. Sinds 1947. Die bekakte kutstem komt ZO m’n neus uit
Die van Eliza was here komt me intussen ook mn neus uit
Of die van beleggen voor je pensioen met die kut Eus
Promovendum verzekering voor hoger opgeleiden
Hij kreeg al heel snel een contract bij een andere omroep!
Hahaha al die reclames
Dat voorlezen valt me deze week op bij meer dj’s, door het beeld erbij hoor je dat beter dan normaal vind ik.
Kan me wel voorstellen dat er weinig ruimte is voor improvisatie vanwege het strakke tijdsschema dus ik probeer me er verder niet aan te storen.
Ik heb een melding aangezet voor Ticketswap, misschien lukt het nog 2 kaartjes te scoren voor later vandaag of morgen
O ja dat vergeet ik steeds dat ze allemaal bij een verschillende omroep zitten! Nu zit ie bij Powned he dacht ik
Ik vind dat voorlees-achtige altijd bij Desiree eigenlijk, ook in haar eigen show
Ik word leip van die kutreclame van “Je bent toch geen Roderik Ernst”. Dan zit ik me helemaal op te vreten bij die reclame.
OMG ja. Leiderrrrschap sinds negentienzevenenveerrrtig
Zodra de reclame begint gaat t geluid hier uit nu dus
Ben erop gaan letten en inderdaad, waaaat irritant! Die korte stiltes steeds
Heeft iemand meegekregen waarom Jeroen een Taylor Swift shirt aan heeft? Ik dacht misschien is ze net tussen 8 en 10 geweest, maar haar laatste notering is tussen 4 en 5 geweest.
Eigenlijk zijn de eerste dagen van de Top 2000 veel leuker dan de laatste dagen
Idd, dit staat altijd wel best wel vast en de eerste dagen komen nog wat meer verrassingen voorbij vind ik!
Vinden jullie de lijst eigenlijk veranderd de laatste paar jaar ten opzichte van eerder? Hoorde kennissen daarover, maar heb het zelf niet zo gemerkt eigenlijk.
Er staan dit jaar maar 61 nieuwe nummers in, en de max aan nieuwe nummers is de afgelopen jaren 100 geweest ofzo, dus hij is al jaren vrijwel hetzelfde ja