mooie lijst!
Dankje!
Ik heb altijd een mix tussen wat oudere maar populaire nummers en de nodige favoriete 00’s hits voor mijn perfecte nostalgie.
Oké ik heb het eerste uur op mijn werk goed besteed. Voornamelijk all time favourites, met wat nieuwe lievelingsnummers erbij.
Ik ben begonnen met het maken van mijn lijst, meestal doe ik daar een paar dagen over omdat ik bang ben dat ik wat vergeet. Nu mag ik van mezelf ook maar 1 nummer van abba in mijn lijst zetten maar ik kan niet kiezen
ik kan uberhaupt niet kiezen, zo moeilijk. En dat elk jaar weer.
Mijn lijstje. Ik vind echt dat die lijst weinig kent trouwens, logisch dat die lijst elk jaar zo hetzelfde is…
Ohh Wilco
Ben ik vergeten
Leuk, ik zie veel overeenkomsten met mijn lijst
krijg je een bevestiging via de mail na het insturen?
Het lijkt zoveel, maar altijd weer moeilijk om maar 35 liedjes te kiezen. Als ik op jullie lijstjes kijken denk ik oohjaaaa die is ook nice

Hmm veel (andere) nummers die ik wilde moest ik zelf toevoegen en dan dacht ik: ja dan zullen ze er zeker wel niet inkomen, maargoed dit is hem geworden dit jaar
Irritant he? Daarom heb ik ook af en toe een ander nummer van de artiest gekozen omdat het anders toch niks gaat worden.
35 nummers ingevuld, 13 ervan stonden ook daadwerkelijk tussen hun opties
Waar is Lizzo, waar is Kendrick Lamar, waar is Janelle Monáe, waar is Billie Eilish? Het gaat geen verschil maken, maar ik heb mijn best gedaan iets meer variatie erin te krijgen. En niet alleen vanwege de variatie, maar ook omdat het gewoon ontzettend goede muziek is.
Ik speel altijd een spelletje met mn ouders dat we de lijsten afspelen en dan raden we welk liedje het is. Er zijn dan altijd zoveel nummers die ik heb gemist!!!