Tour de France

Mollema uit koers na een valpartij :frowning_face:

Jammer voor Bauke maar ik ga hem niet perse missen. Vind het niet zo’n boeiende renner.

Ja hallo jongens wat is dit nou. Ik zit al sinds 12:00 voor de tv. Ben dan letterlijk nog geen half uur van huis om naar de tandarts te gaan. Zet ik de tv weer aan, zijn we Mollema ineens kwijt :pleading_face: Vind het echt heel jammer dat hij eruit ligt

1 like

Vind deze etappe echt genieten! Blij dat ik op de bank lig.

1 like

Tjonge, Bernal er al af!

Dat is vroeg!

Omg ja wat heerlijk dit! Door Gesink en van Aert ook gewoon haha

Edit: alhoewel niet te vroeg juichen want voor het klassement zijn er dit jaar wel gevaarlijkere renners dan Bernal… kuch-pogacar-kuch

1 like

Wat een machtsvertoon van Jumbo he. En inderdaad @Bubbless ik denk dat Pogachar de belangrijkste belager is. Maar dat is wel leuk ook, zo’n jonge renner nog!

1 like

Ja vind ik ook!

En holy shit Bernal al op ruim 4 minuten. Dat had ik ook weer niet verwacht. Die is gewoon helemaal klaar voor het klassement na vandaag.

1 like

Oh jongens nu al zin in dinsdag hoor! Ben zo benieuwd of Pogachar nog meer gaat laten zien.

1 like

Oh jongens ff blij zijn met mn tourpoultje hoor. Ik heb Kamna opgesteld vandaar en heb hem als captain (dus dubbele punten) hiep hoi :partying_face:

Minpuntje van de dag: ik heb Carapaz ook in mn team maar hem niet opgesteld vandaag omdat ik ernstig teleursteld in hem was. Had hem niet te vroeg af moeten schrijven haha :sweat_smile:

2 likes

Wat gebeurd hier hahha? Ben echt benieuwd wie er gaat winnen

1 like

Nouuu deze mensen op die berg. Ga alsjeblieft een stuk uit de pad joh.

1 like

Heeeeerlijk dit ja!

Maar die mensen net ging echt te ver idd @FrozenFlame

1 like

Aaah zit met samengeknepen billen te kijken

2 likes

Ahww die Lopez, het is hem gegund!

En omg Poggy komt terug?

1 like

Same haha durf amper te kijken :joy:

1 like

Nee toch niet!

Nee haha leek net of ie er bijna was maar 15 sec is nog best veel zo

Volgens de commentator was hij in de laatste twee/drie honderd meter heel dichtbij maar reed Roglic weg.

1 like