Tour de France

Voor het eerst in dertig jaar weer een Nederlander in het geel!

Dat verdient een eigen topic!

:bike::bike::bike:

6 likes

Haha ik wilde echt nét dit topic aanmaken. Maar wat een daverende verrassing! Die jongen wist echt niet wat hem overkwam volgens mij.

Haha hij kijkt nog steeds een beetje beduusd door het lachen heen. :sweat_smile:

Arme Groenewegen wel. :frowning:

Zo droog ook, dat je dan meerdere keren op moet komen voor de etappewinnaar, de gele trui en de groene trui. Hij is net te oud voor de witte trui zie ik.

Haha ja dat vond ik ook heerlijk procedureel. Wel idd heel sneu voor Dylan.

Ook echt erg eigenlijk dat zelfs die Nederlandse presentatoren gewoon letterlijk helemaal niks zeggen over Teunissen tijdens die sprint totdat hij over de streep komt :joy:

1 like

Ik moet altijd super erg inkomen met het kijken van de tour tot ik na een paar dagen weer alles weet en het geweldig vind. Moet nu goed opletten wie iedereen is haha

Ploegentijdrit… boring.

Ik ben lekker veel vrij komende weken, dus kan heerlijk tour kijken!

Zit alleen op kantoor vandaag dus lekker de Tour aan op de achtergrond :hugs:

1 like

Hier ook! (Wel op mijn oortjes want werk in de stilteruimte…)

1 like

Reeeedelijk saai vandaag, morgen bergen! :mountain_snow:

Helaas vandaag echt een saai ritje. Had wel een beetje spektakel verwacht. Dan morgen maar. Heb vandaag de finale op werk afgekeken omdat ik anders het einde zou missen dus dat zal morgen ook wel gebeuren :sweat_smile:.

Zo dat einde was nog spannend! Maar wat goed dat Groenewegen gewonnen heeft! :tada:

Wow dat was nog even spannend. En hoe goed van en voor Groenewegen!

1 like

Ahh brr Wout van Aert is zo lelijk gevallen tijdens de tijdrit zojuist.

Ja echt zo zonde. En zag er ook echt naar uit.

Zo Kruijswijk zo snel! Ben benieuwd of ie t volhoudt…

Wat vinden jullie ervan hoe makkelijk Alaphilippe nog steeds mee kan? Is dit nu de kracht van het geel of… (Ja lekker speculeren over doping mag wel toch?)

Denk dat het geel een grote rol speelt en hij rijdt dit jaar überhaupt al goed.

Ik scoor in ieder geval goede punten in mn tourpoule haha :sweat_smile: