Ja echt een leuke vent
Niks tegen de nieuwe Cavendish maar van Aert >>>> Cav any day of the year.
Fantastische overwinning, geweldige leadout van Mike Teunissen ook zeg
Ja ik! Of ik probeer het als ik niet hoef te werken (lees vergaderen waar ik het niet op de achtergrond kan aanzetten.)
Nou iig niet Vingegaard. Saaie vent. Vind het wel mooi dat Pogacar Van Aert belachelijk maakte. Ik mis vaak iets van branie in het wielrennen (vooral nu Sagan niet echt meer presteert)
Yes ik kijk ook! Ik ben vooral blij dat we geen treinen meer op kop hebben tot de laatste 100 meter van een klim maar gewoon favorieten die elkaar aanvallen.
Had inderdaad wel ingeschat dat Pogacar wat beter in vorm zou zijn. Benieuwd hoe zich dat de komende dagen zal ontwikkelen
Ja dit vind ik ook. Ik heb de serie over de tour gekeken op Netflix en het was allemaal vrij serieus en humorloos. Ik snap best dat het serieuze topsport is, maar mis wel wat leuke persoonlijkheden.
Jaa, ben ook fan en de samenwerking bij Jumbo Visma en de wrijving soms (ook te zien in die Netflix serie) en dan toch het succes vind ik mooi om te volgen/te zien.
Dit jaar niet echt. Ik hoop dat Cavendish nog een etappe wint zo zān laatste tour. En Sagan gun ik ook nog een overwinning. En verder graag veel beelden van de beklimmingen en een beetje spanning, niet dat we nu al weten wie het uiteindelijk gaat winnen. Maar ik vrees ervoor dat het na vandaag wel wat meer duidelijk is. En dan op een āeerlijkeā manier, niet dat Vingegaard valt ofzo maar dat er een een slechte dag heeft en de ander daarvan profiteert.
Jaaaa ik was al begonnen in sport op tv topic! Maar ja, ben helemaal invested inclusief podcasts haha. Ik heb wel erg medelijden met Jakobssen, hopelijk herstelt hij snel
@Riva Ik ben nu bij aflevering 6, maar ik vind het tot nu toe best leuk! Prachtige beelden en vind het leuk om wat meer te leren per ploeg, hoe bepaalde gesprekken verlopen en hoe ze zich als team voorbereiden op een bepaalde rit. Wat vond jij?
Heb je tips voor leuke podcasts?
Nou ik heb er twee, niet zo veel dus haha. Ik ben ongegeneerd fan van Tweewielers, een podcast van Herman van der Zandt en Martijn Hendriks (werkt bij NOS sport). Zij praten vooral over hun eigen wieleravonturen maar zijn nu voor de zoveelste keer samen ook naar de Tour en praten vooral over het gedoe eromheen. Nu dagelijks 15 min.
En ik luister ook wel De Kopgroep, hoewel ik Mart Smeets wel mega vervelend vind daarin. Luister jij nog wat anders?
De Rode Lantaarn is echt mijn favoriete podcast! Vind het vooral leuk dat zij praten vanuit hetzelfde perspectief als ik, namelijk als wielerliefhebber die naar de koers kijkt (en niet als iemand die zelf fietst of in de koers werkzaam is ofzo).
Ik heb vandaag echt amper iets kunnen zien, ik zette op werk de livestream aan en toen zat Hindley in zn laatste 700m Ik hoop dat dat morgen beter gaat.
Wel tof dat Hindley nu in het geel rijdt. Hoop dat hij de rest van de tour beetje mee kan met Pogacar en Vingegaard, hoe meer er meedoen voor het podium hoe beter. En tof dat Skjelmose en Rodriguez het vandaag goed deden, hoop dat die ook lekker vooraan mee blijven doen!
Zo inderdaad!
Bizar ook hoe lang Van Aert het vol kan houden op zoān hoog tempo.
Ik heb dus net het spannende deel gemist want aan het sporten. (met trainer dus ook niet even verplaatsen.) Maar ze maken het nog we beetje spannend begrijp ik
En weet even niet wie die serie over de Tour op Netflix noemde, had het helemaal niet erop zien staan maar echt heel interessant om dat achter de schermen te zien.
Leuk dat de spanning nu weer beetje terug is! Bizar hoe Pogacar zich dan afgelopen dag heeft weten te herpakken
Ugh die piano broertjes bij de Avondetappe
Ja vreselijk. Had je de afl met Diederik Ebbinge gezien? Die vond ik echt hilarisch
Ja heerlijk. Totale ontregeling
Pooaaah wat heftig dat Cav zo zijn carriĆØre afsluit. Vreselijk