Haha die jongens zijn allemaal een beetje uitgelaten, als puppy’s die eindelijk uit de bench mogen.
Wat een heerlijke aflevering zo met iedereen die aankomt of weggaat haha
heb het idee dat er in het vrouwenwielrennen wat minder respect/sportiviteit naar elkaar is? maar misschien is dat eerder een gebrek aan mediatraining/PR/etc
maar het komt de sport niet echt ten goede
Wel terecht imo
hahaha doeiiiiiii
Hahaha zo verongelijkt
Ze was al niet mijn favoriet maar dit is echt zo onsympathiek
nog weer extra redenen om Annemiek stan te zijn
Gewoon liever geen SD Worx, nare ploeg.
hoop op een Tour de France 2020 soort van einde
Helaas…
ik zit in de ontkenningsfase!
Ugh ik zou bijna Demi Volleringh leuk gaan vinden door dit filmpje
En het is zijn laatste jaar, hij stopt hierna. Dus ik snap het ergens wel.
Ik kan de etappes niet altijd live volgen, maar ik geniet wel weer echt zo erg van de Tour. Elke ochtend een volle podcastfeed (alles luisteren is onmogelijk) en 's avonds de Avondetappe (Ik mis Herman wel echt heeeel erg maar vind Michael, Tom en Roxane ook wel leuk). Als ik Les Passagers hoor word ik al helemaal blij haha
Ik weet niet niet zo met de tour dit jaar. Misschien straks met de berg etappes, hoewel ik vandaag toch ook wel heel leuk vind.
Avondetappe zie ik maar af en toe, het is me vaak te laat met vroeg opstaan voor werk. Maar het hoort er wel bij.
Aaaawh 700 m voor de finish worden ingehaald, wat zuur lijkt me dat
Ik herken het wel ja, maar kan niet helemaal herleiden waar het door komt.
Vorig jaar volgde ik echt zo goed als iedere dag de tour, maar nu nog maar 3 etappes gezien denk ik.
Ik ook! Heerlijk ook om tijdens thuiswerk dagen op de achtergrond aan te hebben staan.
Hopelijk een mooie tour
Ja ik kijk er ook echt naar uit! Ik denk ook dat het dit jaar lang spannend blijft met in het begin een aantal mooie ritten met kans op Nederlands succes. Helaas is op werk de zomer rust nog niet echt aangebroken dus nog geen extra thuiswerkdagen waarop ik het aan kan zetten.