Hoewel het natuurlijk onwijs knap is vind ik het zo jammer dat we al jaren dezelfde favorieten en winnaars hebben.
Het blijft altijd spannend, maar vind het wel leuk als het wat wisselender is.
Ja ik had net hetzelfde. Heel knap van Pogacar maar het wordt er niet veel spannender op.
Ja ik ben nu ook bang dat ie straks zoveel tijd pakt dat de Tour op dag 6 al beslist is.
Ja, ik ook inderdaad. Terwijl de strijd erachter is ook leuk, maar ja uiteindelijk gaat het toch om de gele trui.
Ja twee minuten voelt wel echt te veel
Ik was gewoon afgestapt als ik Vindegard was. (Weet ook wel dat het zo niet werkt maar dit lijkt me zo verschrikkelijk demotiverend.)
Hahah ik ook inderdaad, maar goed dat zegt helaas veel over mijn doorzettingsvermogen ![]()
Ik dacht er vandaag even lekker voor te gaan zitten, maar echt geen zin in weer een UAE feestje. Het is ze goed recht hoor, maar ik vind het als kijker er niet leuker op worden.
Ik mis op dit moment heel erg de scheiding etappe vs. klassement. De charme voor mij zit hem buiten sprintetappes er juist in dat er verschillende strijden worden gevoerd.
Herkenbaar. Ik heb echt lang gedacht okƩ prima dat iemand zo goed is, knap. Maar een UAE wat elke dag ook voor de dagwinst gaat is ook mij echt teveel. Het haalt de lol er wel af.
Ik hoop echt dat deze groep tegen beter weten in gewoon net voor blijft.
Eens met het bovenstaande. Had veel zin om deze Tour te volgen, door vakantie heb ik er ook de tijd voor om er goed voor te gaan zitten.
Ben zelf Visma āfanā in de zin dat ik het Jonas Vingegaard ontzettend gun en me wat meer kan vinden in hun teamspirit (van Aert die ook kan meestrijden om etappezeges (nu niet natuurlijk) en Kuss die in afgelopen Giro zijn eigen trilogie kon voltooien) ipv UAE die alleen maar rijden in dienst van.
Maar het is gewoon saai. Knap hoor, dat Pogacar zóveel overmacht heeft, maar het maakt de sport niet spannender en/of afwisselender. Juist het tegenovergestelde.
Ik wil gewoon mvdp!!!
Yessss MvdP wat een goede rit!!
Nou gelukkig!!
Jaaaaa Matje!!! Wat een mooie overwinning
Zo knullig en zonde van Arensman dat ie 10 sec te laat is vertrokken