Ja en het zal ook wel vaker voorkomen in andere beroepen. Maar inderdaad, ze hebben maar een korte carrière in het wielrennen.
Oei, Pinot
Omg ja arme Pinot
Ik heb het nooit zo op die Fransen die zo gehypt worden dat ze wel even de Tour gaan winnen, maar ik heb echt een beetje een zwak voor Pinot
Oh nee ik ben anti Ineos dus ook anti Bernal. Vind het wel leuk dat Jumbo het zo goed doet eigenlijk.
Edit: oh Tom op kop? Dan is Roglic dus duidelijk kopman.
Ik ben lekker nationalistisch en vooral voor de Nederlanders.
Leuke etappe weer vandaag!
Toch wel jammer van Tom, hoopte toch stiekem dat hij het zou flikken.
Ik ben pro Jumbo, pro Pinot (rip), pro Pogacar, pro Quintana en anti alles wat met Ineos of Quickstep te maken heeft
Edit: omg hoe kan ik Mollema nou vergeten Hup Bauke!
Jeetje wat een drukte op die berg!
Hoe kan je nou de saaiste drol uit het hele peloton supporten? Ik vergeet ook gewoon steeds dat ie bestaat.
Eigenlijk hoopte ik dat Carapaz bij hem zou doen wat Froome bij Wiggins deed en Thomas bij Froome maar vooralsnog ziet het daar helaas niet naar uit
Ja wordt er altijd al onrustig van als ik dat zie, moet er niet aan denken erdoor te moeten fietsen. Laat staan nu met Corona.
Oeh ja eens!
Wielrennen schijnt ook heel groot te zijn in Afrika en er zijn ook landen waar ze echt interessante (qua parcours) koersen organiseren. Geloof dat ze een paar jaar geleden een plannetje hebben opgegooid om meer WT teams daar wedstrijden te laten rijden met uiteindelijk WT wedstrijden als doel, maar dat is alweer een stille dood gestorven.
Ja ik hoorde het idd, jammer maar geef die jongens eens ongelijk.
Ik vind Quintana altijd een hele saaie, nietszeggende renner (net als Bernal haha), maar sinds hij dit seizoen bij een andere ploeg zit vind ik hem ineens een stuk leuker rijden. Hij is ook echt goed volgens mij, ben benieuwd waar hij gaat eindigen.
Ja die ploeg is echt zonde idd! Paar sponsors verder is dat die ploeg die nu NTT is. Ze rijden geloof ik nog wel op een Zuid Afrikaanse licentie en (heb t even opgezocht) ze geven op hun website nog wel aan dat ze als doel hebben to help people in Africa to move forward with bicycles en dat ze nog banden hebben met die organisatie die oorspronkelijk sponsor was (Qhubeka) maar qua renners is het een beetje een allegaartje. Ze hebben ook zo gauw ik kan zien maar 3 Afrikaanse renners in dienst (en 1 Japanner), waarvan 2 witte mannen.
Waar blijft Dumoulin nou?
Zou Tom ipv klassement nu voor dagoverwinningen gaan komende weken?
Vrees dat Tom in dienst van Roglic gaat rijden. Al is dat wel top voor m’n eigen klassement online hahaha
Ahw jongens dit soort dingen vind ik dus zo mooi he, hoe intens gelukkig zal hij vanavond in zn bed liggen
Wat een heerlijke etappe weer! En ik gun het Hirschi zo ontzettend dat hij deze pakt
Ja echt een spannende etappe dit. Lijkt me echt leuk om die marie blanche eens op te fietsen (op een normaale tempo hahaha).
En wat kan die hirschi dalen zeg
Ah wel sneu voor Hirschi hoor. Bijna 90km solo en dan geklopt worden in de sprint.