Traumatische momenten uit kinderfilms/ series

Verbazingwekkend wat vroeger voor kindertelevisie moest doorgaan. Villa Achterwerk was eigenlijk ook heel apart

2 likes

Villa Achterwerk was echt super raar. Begreep toen al niet wat er leuk aan moest zijn voor kinderen

3 likes

Verknipte kinderen houden van verknipte televisie :raising_hand_woman:t2:

3 likes

Loenatik
Rembo en rembo
Theo en Thea
Mevrouw ten Kate
Achterwerk in de kast

Dat was toch fantastische televisie!

11 likes

Nooo vond het allemaal vreselijk haha

5 likes

Zo snapte ik Tik Tak als kleuter ook al niet. Erg creepy en als ik into conspiracy zou zijn had ik bezworen dat dit door het WEF werd gemaakt om kindjes te brainwashen en onder controle te houden. :crazy_face:

2 likes

Doet me denken aan deze traumatische aflevering met een kind in de wasmachine:

8 likes

17 likes

Ja dat al was echt heel vreemd. Ik heb nu het idee dat dat vooral gemaakt werd door studenten op de kunstacademie die lsd gebruikten ofzo. Ik kan me er niet eens zo gek veel van herinneren maar het was gewoon zo weird. Al helemaal als je het vergelijkt met dat kneuterige telekids enzo.

3 likes

Ik vond de jip-jips uit Sesamstraat als kind echt doodeng. Was echt bang. Mijn ouders moesten zelfs wegzappen en ik durfde de afstandbediening niet meer aan te raken.
Ik zal een jaar of 4 a 5 zijn geweest.

https://youtu.be/E_jmwW2NUSI

4 likes

Ik zag een keer een oude Klokhuis aflevering (schat 80’s / 90’s) waarin zo’n sketch drie vaste acteurs (o.a. Frank Groothuis) enkel gekleed in een huidskleurige string een liedje ofzo zongen.

Zou nu toch echt niet meer kunnen :sweat_smile: