Is mijn droomlocatie maar onwijs duur. Je moet het terrein namelijk verplicht het hele weekend afhuren.
Argh wat stom. Jammer!
Zijn er mensen die ook nog gaan trouwen dit jaar? Wij trouwen over 5 weken en wordt langzaam zenuwachtig
Ja! Over 2 weken!
De tijd kan me niet snel genoeg gaan, ben zo benieuwd hoe de dag eruit gaat zien en hoe alles wat we hebben bedacht en voorbereid in elkaar zal gaan vallen…
Ook op vrijdag? Komt dichtbij nu hè!
Jaaaa zeker, en toevallig ook gisteren mijn jurk opgehaald Echt bizar om daar straks in rond te lopen, vind het nog wel een tikje surrealistisch. Haha!
Je gaat daar zo van genieten om in je jurk te lopen
Ik wil weer opnieuw onze dag vieren haha. Ik mis het echt. Hopelijk krijgen we snel de foto’s zodat we nog een keer kunnen genieten van de dag.
Ik over iets meer dan 4 weken! Ik word vooral nerveus van mensen die constant vragen: “En hebben jullie al zenuwen? Is alles al geregeld? Het is nu wel al erg snel he?”
Ja klopt, daardoor twijfel ik of alles wel geregeld is. Ik heb gisteren de gemeente gebeld om te vragen wanneer de BABS belt (we trouwen op locatie) en toen bleek er een formuliertje te missen… Maar goed dat ik even gebeld had
Wie is er al getrouwd en waar heb je je jurk laten reinigen? Ik heb via de bruidswinkel een adres gehad en daar gaat het boven de 500 euro kosten.
Andere zaken zijn eigen risico. Dus ik twijfel ook direct.
Ja inderdaad! Daarom begin ik ook te twijfelen of we niks vergeten zijn etc.! Wow goed dat je dat gedaan hebt! Moet ik misschien na het weekend ook maar doen, want wij moeten ook nog een gesprek met de BABS hebben. Dat zou ongeveer twee weken voor de bruiloft zijn. We hebben wel deze week de rekening van de gemeente voor de ceremonie binnen gekregen. Ruim 600 euro. Maar goed, dat wisten we van te voren omdat we op een zaterdag wilden trouwen.
Ik heb het via mijn winkel gedaan, kostte 100 euro. Hoordr dat andere mensen veel meer kwijt waren, dus dacht dit is goede deal.
Pak van mn man via gewone stomerij, 30 euro
Klinkt inderdaad als een goede deal voor jou. Durf met de stof van mijn jurk ook niet zomaar een goedkope. Dus denk dat ik toch die 500 euro ga dokken.
Ik ga morgen voor een jurk kijken, vind het zo spannend! Ik had hier eerder gepost dat ik me een beetje zorgen maakte ivm halslijn en dat ik strapless niet echt een optie vind met mijn cupmaat. Zag nu ook in een mailtje dat ik van één van de winkels waar ik heen ga kreeg dat je echt niet per se een speciale bh hoeft te gaan kopen, en dat zij je wel iets aan geven als het nodig is. Precies ook wat ik hier toen las dus. Wel even een huidskleurige string gekocht, en doe gewoon een huidskleurige bh aan en dan zal het wel goed komen. Ben echt heel benieuwd, zo leuk dit
Jaaaaa! Ik werd mega zenuwachtig wakker vanmorgen, kan me nog niet echt indenken hoe dat over een week moet zijn Verder alles onder controle hoor, fijn gevoel. En bij jou??
Oooh zo leuk om te lezen dit! Spannend.
Even uit nieuwsgierigheid; doen jullie ook aan een dresscode voor je daggasten?
De meningen verschillen nogal. Vind het zelf erg mooi op de groepsfoto’s, maar wil tegelijkertijd ook weer niemand iets verplichten.
Nee, ik vind dat echt een beetje bridezilla altijd. En ik wil inderdaad zeker niet iemand verplichten ook nog veel geld uit te geven aan kleding. Andermans bruiloft kan anderen altijd al best op de kosten jagen (vrijgezellenfeest + gebruikelijk toch een flink bedrag in een envelop + kleding en weet ik veel wat nog meer). Dan heb ik liever dat ze zelf gewoon keuzevrijheid hebben aan wat ze daar voor aanschaffen of nog in de kast hebben hangen.
Ik wilde ook geen dresscode. Vind het belangrijker dat gasten iets dragen wat ze zelf leuk vinden dan dat ze iets dragen wat ik leuk vind.
Hoe mooi staat het nou echt op de foto als je dresscode bijv pastel is en je hebt meerdere mensen bij wie dat absoluut niet staat?
Wij hadden als dresscode cocktail, omdat ik het zelf ook altijd een fijne houvast vind als ik ergens ben uitgenodigd. Verder hadden we volgens mij als extraatje gezet van optioneel roze strik/das voor de mannen. Maar duidelijk gemaakt dat het niet verplicht is ofzo, was wel heel lief toen mijn zwager en zijn nieuwe vriend met matching strikjes aan kwamen.