ok ik kan dus niet slapen, Ookal mag ik morgen gewoon om 7u weer gaan werken…
Stress mij helemaal kapot of het misschien niet beter is om de bruiloft van oktober naar volgend jaar te verplaatsen.
Ik weet dat er nog veel kan veranderen, maar ik wil graag jullie advies horen.
De bruidswebsites zeggen allemaal dat najaar weer gewoon getrouwd mag worden, maar wetenschappers zeggen dat het goed kan dat virus weer even terug komt in het najaar net als de griep…
Ik zou eind augustus het feest hebben en twijfel ook naar volgend jaar, ook omdat ik met al m’n gasten wil kunnen knuffelen en dansen en ik vrees voor de 1,5 meter samenleving.
Maar wij hebben nog geen keuze doorgehakt.
Wij hadden eigk vandaag in partnerschap getreden en het voelt zo onwerkelijk, we hadden niets speciaals gepland maar deze dag was wel speciaal geweest en nu was het gewoon weer een gare dinsdag.
Ik vind persoonlijk de trouwwebsites hier heel naïef in. Misschien ook doordat zij natuurlijk zelf super hard hopen dat alles zsm weer hervat kan worden. Maar zolang er geen vaccin is is het gewoon niet verantwoord grote groepen mensen bij elkaar te zetten zonder de nodige maatregelen. Dus dan zou je wat @Kusjessoldaat zegt een bruiloft krijgen met de 1,5 meter-maatregel…
Ja vind ik dus ook, maar snap dus niet waarom ze zo inde ontkenning zitten… Bedoel ik wil trouwen met 120 man erbij en ik wil echt niet naar ze zitten zwaaien als ze een knuffel of zien willen geven als felicitatie
Ik zou even op een rijtje zetten wat je nu al definitief hebt geboekt en informeren bij die bedrijven tot wanneer je het nog kosteloos mag annuleren of verplaatsen. Dan komt er vanzelf wel een datum uit wanneer je uiterlijk een beslissing moet maken.
Ik wil echt niet op die manier trouwen en ook de voorbereidingspret wil ik niet op die manier. Wij zouden in 2021 trouwen en hebben zelfs dat al uitgesteld naar 2022.
Wij zouden in juni trouwen en hebben onlangs verplaatst naar augustus. Ook ik ben gisteren in de stres geschoten en heb besloten dat ik het niet meer wil afwachten omdat de lol er zo af is. We gaan nu dus weer verzetten naar april mei 2021 afhankelijk van wat er nog mogelijk is bij de leveranciers. Baal wel echt want alles is al geregeld, bruidskinderen passen hun pakken en jurken volgend jaar niet meer… die toch best prijzig waren en niet retour kunnen. En voor mezelf moet er ook een nieuwe jurk komen omdat ik een maagverkleining heb gehad en deze jurk is gekocht op de maat die ik in de maand juni zou hebben, augustus had nog gelukt met aanpassen maar over 1 jaar ben ik zoveel kwijt dat dat niet meer gaat… maar ach gezondheid gaat boven alles
Ik heb zojuist de locatie gemaild om te verplaatsen naar 2021, precies een jaar later.
Het voelt heel gek, maar ik kan niet eens zelf die outfit aantrekken dus ik zie echt niet voor me hoe zo’n dag kan werken.
We gaan wel op de dag vh partnerschap ringen uitwisselen, hopelijk brunchen met getuigen als dat mag, en we hebben aansluitend een bruidssuite geboekt :).
Oh dit klinkt echt heel mooi en supertof!
Logisch dat het jammer is dat het niet is wat jullie origineel gepland hadden maar dit klinkt ook heel mooi. Had jij nu ook familie uit het buitenland (een zus?)?
En doen jullie het feest op de locatie van je schoonouders? Die hebben toch een camping oid?
Dat is echt de beste instelling! Als je dat voelt, dan gaat het zo’n fijne dag worden. Geniet van alle liefde die je van iedereen krijgt, ik vond dat het mooiste aan de dag (naast het trouwen natuurlijk)
Het is jammer dat het niet volgens jullie originele plan kan gaan, maar wel fijn dat het evengoed door kan gaan. Het klinkt alsof het evengoed een hele fijne dag gaat worden. En een feest met je vriendinnen en misschien andere mensen kan altijd nog.
@SpeedOfSound zoals je t nu zegt heb ik gewoon zin om juist in deze tijd te trouwen. Nog niks gepland hoor, wel al een poosje verloofd. We wilden t altijd al klein en simpel houden en misschien is dit wel de beste tijd daarvoor!
@SpeedOfSound Leuk zeg! Het heeft inderdaad wel wat om zo intiem te trouwen he?
Wij gaan over een paar weken ook trouwen met een kleine ceremonie van 30 man. Lekker in de openlucht en daarna samen taart eten. We gaan ook nog op een mini honeymoon hier in de buurt. Zoveel zin in! Volgend jaar geven we dan een groot feest.
Ik zit alleen een beetje met mijn make-up. Zelf ben ik niet zo’n held met make-up. De laatste jaren dragen ik het ook nauwelijks, alleen wat tinted moisturizer als concealer en lipstain op m’n wangen en lippen. Maar tijdens mijn bruiloft zou ik wel wat lichte make-up willen hebben. Bij Douglas en Skins doen ze nu alleen geen visagie i.v.m. Corona Ik heb nog zitten zoeken naar freelance visagisten, maar dat is echt megaduur. Hebben jullie misschien tips? Een makkelijk, mooi oogschaduw-setje? Of een handig youtube-filmpje bijvoorbeeld?
Misschien kan je je laten adviseren bij Mac en zelf een palette met vier simpele kleuren samenstellen? Heb je meteen een soort mooi aandenken!
Vrienden van ons zouden in het buitenland trouwen. Dat gaat helaas niet door omdat alle vluchten zijn gecanceld.
Nu gaan wij op die dag met goede vrienden en familie toch een soort onofficiele trouwdag maken hier in NL. Ieder koppel krijgt een tijdvak om iets met het bruidspaar te gaan doen, zoals een foto shoot, lunch/diner. Nu hebben wij als eerste een uur de tijd. Van tevoren zullen ze zelf zorgen dat ze er leuk uitzien enzo.
Hebben jullie misschien leuke ideeën wat we zouden kunnen doen? Dacht zelf aan misschien gelofte schrijven, of een bloemstuk maken ofzo… Maar wie weet hebben jullie een geniaal idee!
Ja een bloemstuk vind ik wel heel leuk, juist omdat je de eerste bent! Dat ze iets mee kunnen nemen van jullie afspraak op hun hele huwelijksdag tenzij ze zelf al een bruidsboeket heeft, dan is het misschien weer niet handig…
Daar kwamen zij ook mee inderdaad. Toen ging ik het ter plekke proberen, maar het voelde toch heel zwaar. En ik moest ook even omschakelen denk ik.
Ik heb nu besloten om het toch zelf te doen, met hulp van Lisa Eldridge. Zij heeft hele fijne youtube filmpjes waarin ze een minimale make-up laat zien (https://www.youtube.com/watch?v=8gHURYmTzFs). Ik heb ook al een paar producten gekocht: poeder, bruin oogpotlood, blush etc. Van het weekend ga ik even oefenen met m’n zusje
Wat een leuk idee!
Ik denk dat een bloemstuk maken heel leuk is, of anders samen een ‘trouwtaart’ of koekjes maken/versieren. Dat jij voor een basis zorgt, dan samen decoreren/vullen en dan hebben ze de hele dag nog voor hun gasten iets lekkers?
Ook een leuk idee ja, dankje!!
Leuk!! Wat lief ook dat hij dit zo opperde. Wij doen min of meer hetzelfde, zijn eind maart getrouwd (totaal Corona stijl met 2 getuigen en alles op 1,5 meter) maar het was echt een leuke dag!
Het feest staat gepland voor november want dan zou alles echt wel weer normaal zijn dachten we. Ik ben bang dat het voor ons ook 2021 gaat worden. De uitnodiging staat klaar maar gaat voorlopig nog niet de deur uit.