Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Dat is dus wel hoe ik stem. Ik heb een prima leven en voor mij zal er niet zo veel veranderen. Maar ik heb vanavond echt zitten huilen omdat ik het zo erg vind dat er problemen en hele groepen mensen zijn die gewoon niet gezien en erkend worden en die van het grootste deel van de Nederlanders een dikke fuck you krijgen.

23 likes

Arjan Noorlander?

1 like

Hahahaha wtf gaat lekker inderdaad

Hahaa ja sorry ik zag afgelopen maanden alleen maar wappies flippen dat ze niet naar de efteling kunnen. Maar er zijn gelukkig ook nog normale efteling mensen :sparkling_heart:

3 likes

Ja ik probeer er echt wel over na te denken (heldere post @Maurice!) maar ik loop wel vast idd, mensen reageren ook op een “felle” manier omdat ze héél erg geloven in wat ze zeggen, dat héél erg belangrijk vinden, omdat het ook om fundamentele zaken gaat. Dat kan je gewoon niet goed bespreken als je het niet bij de naam mag noemen?

1 like

De cameraman van NOS stond in het begin ook gewoon achter in het zaaltje. Hoe dan.

Wat een hardnekkige misvatting: dat er een gesprek mogelijk moet zijn met racisten. No thank you.

6 likes

Ik las vandaag iemand die als doorslag had dat Unilever het etiket op shampoo " normaal haar " zou laten verdwijnen. Dat was de druppel

4 likes

Precies dit! Menig ander zou zijn opgestapt in zijn positie denk ik, in plaats van de nieuwe lijsttrekker zo te steunen

1 like

oh dus ze wil met GroenLinks samenwerken?

11 likes

Oh jongens ik baal echt van links maar laat dan alsjeblieft het enige kleine lichtpuntje van vanavond zijn dat Kaag premier wordt

9 likes

Maar ik denk dat de felle reacties ook komen omdat er zoveel onrecht mee gepaard gaan. Wat mij betreft is de tijd echt geweest dat we racisme niet bij de naam mogen noemen zodat witte mensen niet gekwetst worden.

7 likes

Ok kaag is wel de vrouw met wie ik op stap zou kunnen gaan lekker dansend op de tafel

21 likes

Oh hehe eindelijk pauze

2 likes

Zou D66 hun poot stijf kunnen houden en zeggen dat ze alleen willen meeregeren als Kaag premier wordt? Of kan dat niet? Want de VVD heeft ze wel echt nodig toch

1 like

HAHA JA OP TAFEL

4 likes

Rob Trip: “we gaan nu kijken naar een foto op internet”.
Fancy!

17 likes

Ja ben ik dus ook met je eens. Alleen feit is: ook aan deze verkiezingsuitslag te zien zijn er heel erg veel mensen op wie dat geen effect heeft. Maar ik weet niet hoe het anders moet

1 like

Huh kan dit??

1 like

Mja waarom niet?