Van mij mag hij ook kwijt blijven! Stop maar met zoeken, stop het amber alert
Hahahah lokken met verse lavendel bosjes
Logo van SGP zie ik nu en ik vind het niet SGP achtig. Waarom een play buttonâŠ
Ik dacht dat je refereerde naar een bijbeltekst
BREAKING NEWS!!!
Heel wat nieuwe partijen in Voerendaal!
Ik had het niet zien aankomen!
Thierry doet nu heel erg zijn best om niet gevonden te worden. Hij wil de held aan het eind van de avond zijn of hij doet het af als een extra fake news ding waar hij niet aan deelneemt. Nu al kotsen.
Deze schermvrouw valt wel erg tegen. Leuk zoân scherm maar het enige wat ze zegt is âdaar verliezen ze ietsâ âoh iets winstâ. Hallo doe ff John King analyse
José was vol vertrouwen in de buik billen benen partij. Wel schattig
Ja echt zo suf.
Whahaa nee niet weer dit âgeen boerenpartijâ
Dit is denk ik toch wel hét signaal om naar bed te gaan 
Tering ik had echt de tijd niet in de gaten. Denk dat het tijd is voor mij om naar bed te gaan, het land is toch al naar de knoppen
O god weer iemand die het hele âalles buiten de randstad is plattelandâ in stand houdt
Dit meen je niet, op het platteland gaan wonen, dan je kind waarschijnlijk perse naar de gereformeerde school sturen in de stad ipv de school om de hoek, en dan klagen dat er niet eens OV is! Maar het gaat NIET over boeren trouwens.
Lekker kapseltje heeft Caroline (op zân amerikaans) van de BBB.
Gaat het niet om middelbare scholen
Jaaaaaa Sylvana!!
Ps. Love love love, het Kaag op tafel filmpje. + Het enthousiasme van Rob.
https://www.instagram.com/p/CMiOU0Fp3M2/?igshid=8ykzzxaee78j
Tijd voor Baudet?
Ok misschien scheer ik nu een beetje teveel over 1 kam. Maar toevallig op mn werk (oa gebied van de Veluwe) meerdere jongeren gezien die van ouders perse naar de streng gereformeerde middelbare school verder weg moeten ipv een âgewoneâ christelijke of openbare school dichterbij. Daar moest ik aan denken toen die vrouw net in dat spotje klaagde âmijn kind kan niet eens met het OV naar schoolâ. Trok misschien een beetje te snel teveel verbanden, niet helemaal netjes idd.