Deze schermvrouw valt wel erg tegen. Leuk zo’n scherm maar het enige wat ze zegt is “daar verliezen ze iets” “oh iets winst”. Hallo doe ff John King analyse
José was vol vertrouwen in de buik billen benen partij. Wel schattig
Ja echt zo suf.
Whahaa nee niet weer dit ‘geen boerenpartij’
Dit is denk ik toch wel hét signaal om naar bed te gaan 
Tering ik had echt de tijd niet in de gaten. Denk dat het tijd is voor mij om naar bed te gaan, het land is toch al naar de knoppen
O god weer iemand die het hele ‘alles buiten de randstad is platteland’ in stand houdt
Dit meen je niet, op het platteland gaan wonen, dan je kind waarschijnlijk perse naar de gereformeerde school sturen in de stad ipv de school om de hoek, en dan klagen dat er niet eens OV is! Maar het gaat NIET over boeren trouwens.
Lekker kapseltje heeft Caroline (op z’n amerikaans) van de BBB.
Gaat het niet om middelbare scholen
Jaaaaaa Sylvana!!
Ps. Love love love, het Kaag op tafel filmpje. + Het enthousiasme van Rob.
https://www.instagram.com/p/CMiOU0Fp3M2/?igshid=8ykzzxaee78j
Tijd voor Baudet?
Ok misschien scheer ik nu een beetje teveel over 1 kam. Maar toevallig op mn werk (oa gebied van de Veluwe) meerdere jongeren gezien die van ouders perse naar de streng gereformeerde middelbare school verder weg moeten ipv een ‘gewone’ christelijke of openbare school dichterbij. Daar moest ik aan denken toen die vrouw net in dat spotje klaagde ‘mijn kind kan niet eens met het OV naar school’. Trok misschien een beetje te snel teveel verbanden, niet helemaal netjes idd.
That energy 

Vrouwelijke lijsttrekkers krijgen minder media-aandacht…
"Is dit serieus leiderschap? " n.a.v. dansende Kaag. Echt man, hou je mond…
wat is dit voor vraag??? “Is dit nu leiderschap??”
Komt er nog een key race alert of kunnen mijn fomo en ik gaan slapen?
en dan nu mannekes die gaan discussiëren dat vrouwen haat krijgen vanwege het vrouw zijn 
Ja ik vind dat ze amper aan t woord komt de hele avond al.