Ik zie op Twitter dat Lisa voldoende stemmen heeft behaald!
Edit; haha lekker spuit 11 weer sorry
Ik zie op Twitter dat Lisa voldoende stemmen heeft behaald!
Edit; haha lekker spuit 11 weer sorry
Kijkt iemand jinek?
Wat een heisa om een foto (foto van Kaag op tafel). Gadsie, dit is toch geen nieuws. Bah
Ja inderdaad, het nieuws is voor nu een beetje op denk ik haha.
Hoezo op! De verkiezingen zijn net geweest. Er is echt wel beter nieuws (bijvoorbeeld waarom links zoveel heeft verloren) dan dat de fotograaf van die foto (of de kranten/ANP) eronder had moeten zetten dat ie in opdracht van d66 werkte.
Voor mijn part hadden ze thierry gekkies geinterviewd. Ook niet fijn, maar vind dit echt erg dat hier het halve programma aan wordt besteed
Zit je nou alweer oude koeien uit de sloot te halen, echt haterz weer
iK wOrD aAnGeVaLlEn OmDaT iK eEn KrItIsChE vRaAg StElDe
Lientje is eigenlijk wel echt zoân typische twitterraar he
Het idee dat er ook nog mensen naar Kerrolain keken en dachten ja meit lekkere beargumentatie jij zegt precies wat iedereen denkt!
Ik heb hem ook al zovaak gezien vandaag, denk oprecht vaker dan 10x. Wopke zo hilarisch, maar mark rutte ook zo goed gedaan!
Haha ik hoverde hier overheen en toen dacht ik dat het over die Lisa ging die in opspraak was gekomen door haar grap op social media over stemmen verscheuren.
Was ook wel een grappige comeback geweest.
Even Jinek teruggekeken en ik vond Sylvana goed overkomen! Beschaafd, kalm en welbespraakt. En zag er ook nog eens geweldig uit met een perfecte outfit en mooie bril en mooi kapsel. Fijne aanvulling voor het discours.
(in tegenstelling tot die boeren⊠vrouw, wat is die niet leuk zeg)
https://www.instagram.com/p/CMl0pbBBcqe/?igshid=4qas911chb85
even, enger dan dit wordt het toch haast niet?
nachtmerrie-materiaalâŠthanks 
slaap lekker kusjes geertje

De politiek analist van de Volkskrant (? dacht ik) vertelde van de week dat Sigrid voorheen nooit zo goed uit haar woorden kwam, stroef debatteerde en dat het leek alsof ze hier heel hard voor had getraind.
Kan iemand dat zich herinneren? Verschil tussen vroeger vs nu?
Was ik wel benieuwd naar
Ik heb een docu over haar gezien op 2doc, van Beiroet naar binnenhof heet het volgens mij. Daar zie je haar ook 5 jaar geleden, ik vind haar dan ook al heel sterk overkomen. Maar heel ander soort werk natuurlijk. Misschien nog een aanrader om te kijken!
Ik heb pvdd en bij1 niet omdat die beide ook geen regeer ambitie hebben, gebruik hen daarom liever om de grote partij linkse koers te laten houden (en oppositie te voeren).
Daarnaast heb ik gezegd dat ik er op zou stemmen, maar dit weet ik niet met volle zekerheid. Ik zou het iig een stuk interessanter vinden om erop te stemmen.
Also: waarom heb je D66 niet als optie toegevoegd?