Ik vond het jammer dat ze bij sommige lijsttrekkers heel duidelijk aan het fangirlen waren waardoor er niet echt kritische vragen werden gesteld of iets duidelijk werd over toekomstig beleid. Maarja een kwartier is ook echt lastig om een goed gesprek te hebben.
Bij wie dan? Had dat gevoel alleen een beetje bij Sylvana
Ja vooral die aflevering indd
Ook wel een beetje bij Lilianne Ploumen tbh
Ik snap wel wat je bedoelt want vond het ook wel netter als ze bij iedereen even neutraal waren geweest, maar ik denk ook van: ze zijn geen journalisten. Ik vind het heel tof en een enorme prestatie dat ze die lijstrekkers allemaal bereid hebben gevonden voor hun podcast te te spreken. En dan ook nog eens alleen maar vragen over feminisme. Dat is echt super uniek om op zoân manier al die perspectieven te horen! Moeten ze dan opeens ook nog politiek verslaggevers zijn en allemaal kritische vragen kunnen stellen? Ik vind het juist enorm veelzeggend, die verschillen die je tussen die lijstrekkers hoort. Daar kan je toch ook prima je eigen conclusies over trekken?
Ja true! Het is ook een toffe serie en toegespitst op een onderwerp dat niet altijd in verkiezingscampagnes voorkomt dus de extra info is welkom.
Ja bij Ploumen voelde het ook wel als omygod de partij van Corry en deze vrouw luistert ons(!!).
En Sylvana was mega fangirl, maar ze hebben haar wel al eerder gehad en ik ben zelf bij1 dus dat vond ik niet storend haha.
Ik vond het verhaal van Jesse Klaver het beste (ja naast Sylvana maar die tel ik nu even niet mee), bij de damn honey podcast. Hij kwam echt heel empathisch over. Ik denk dat Ouwehand ook heel goed was geweest, als dat geluid niet zo slecht was geweest. Bij hen had ik beide het idee dat ze een verhaal kwamen brengen dat verdieping bood op hun verkiezingsprogramma. Dat idee had ik bij Kaag en Ploumen niet.
En de aflevering met Dassen (Volt) kwam ik echt niet lekker in, dus daar durf ik niet goed over te zeggen wat ik ervan vond qua inhoud.
kijkt (of luistert haha) iemand het radiodebat?
Jesse doet ât heel goed, heel relax
Ik ga ook Bij1 stemmen! Wil graag een flink linkse partij in de kamer. Lijkt me heel goed om wat tegengeluid te hebben.
Wat weet Wilders toch goed wat zân kiezers willen horen (nu in het debat) maar wat is het toch grote flauwekul wat hij zegt. Ik walg op alle fronten van die man maar vind het tegelijk bewonderenswaardig dat hij zijn kiezers zo goed aanvoelt (net als Trump bijv).
Verkiezingsprogramma NOS op 3 vind ik ook goed om te kijken. Gisteren waren de partijen DENK en Forum maar vandaag is Sylvana geweest. Nog even terugkijken zometeen
Thierry vergeleek corona gister met een spin :â) want mensen zijn onnodig bang voor spinnen want er zijn er maar een paar gevaarlijk
Ja maar je weet gewoon dat je Thierry niet serieus moet nemen. Hij neemt zelf inderdaad niks serieus. Laaggeletterdheid niet, corona niet, racisme niet en ga zo maar door
Ik vond dat men wel goeie vragen stelde.
Ben ik nou gek of kan je dat radiodebat niet in zijn geheel terugkijken? Ik kon net alleen het laatste half uur live zien, maar ben ook wel benieuwd naar de rest. Maar ik zie alleen maar zeven korte filmpjes (van een minuut ofzo)
Ja, dit vond ik ook leuk om te kijken. Baudet kwam inderdaad echt slecht over gisteren, zelfs Van der Staaij gaf nog nuttigere antwoorden
Je kunt het debat iig terugluisteren, als aflevering van de podcast De Stemming
Maar misschien ook via radio 1 gemist
Thanks! Ik zie nu dat hij op radio 1 gemist inderdaad in porties terug te kijken is, ook met beeld dus.
Wat is jullie deadline vroeg! Wij hadden tot 5 maart. Wel apart dat ze vragen stellen die er niet in stonden.
Ik zag net een nieuwsbericht voorbij komen op fb waarin stond dat Baudet binnenkort in mijn stad is om zieltjes te winnen in een leeg centrum. Ik hield mn hart al vast voor de comments maar het zijn alleen maar mensen die zeggen ânee dankjeâ, âgoed om te weten wanneer ik niet naar de stad moet gaanâ en âdat die flapdrol lekker weg blijftâ. Ben echt in mn nopjes hiermee (en de flapdrol comment was mn favoriet haha)