Dit is echt fantastisch. Kan ik morgen lekker tegen mijn collega’s zeggen van: ZIE JE WEL godverdmm.
Ja ook wel begrijpelijk, als je al niet lekker zit en je moet deze shit aanhoren (die over jou gaat, dus maakt het persoonlijk) dan zou je ter plekke instorten. Tenminste ik was gaan schreeuwen
ja ik kan me er nog iets van herinneren maar kan geen artikelen vinden waar het toen precies over ging
Aaah is dat het. Lol nu je het zegt inderdaad. Kom er nu pas achter
de hele toeslagenaffaire
Ik zat dus net tijdens het debat bij de kapper (en ben nu weer tkrot, wat een timing), maar mijn caviain heeft alles live mee lopen typen voor me, wat een engel
Dan kan je al meer dan rutte
Ik hoop nog steeds op een biecht van Wopke. (Of biecht/verspreking vanuit iemand anders)
Van mij mag nu wel alles boven tafel komen. Dus Wopke, kom maar met die biecht.
Bonnetje van Teeven
Dividendbelasting
Verjaardag van zijn moeder
Boodschappenlijstje van vorige week
Sokken in de was doen
Wat nu als alle andere partijen (en dan met name d66 natuurlijk) zeggen niet met VVD te willen regeren? Mag d66 dan gaan formeren?
En is er uberhaupt een kabinet zonder VVD mogelijk is dan de volgende vraag natuurlijk…
Dit is echt nog beter dan temptation island
godverdmmha thanks
ik ga me nu weer inlezen want ik wil het begrijpen
Kom maar door met de memes
Heb net even met mijn vader gebeld om de aflevering tot zover door te spreken
https://www.instagram.com/tv/CNH8yClpFT9/?igshid=1q5josagzkh0m
hier is trouwens het stukje baudet voor wie een opfrisser nodig heeft na deze pauze
Als niemand met vvd wil regeren hebben ze geen meerderheid. Dan is t aan d66 dacht ik.
Maar er zijn vast wel partijen als sjerrie die nog wel met de vvd willen regeren
Rutte lost het als volgt op: hij herinnert zich de naam van de bron niet meer.
Ahhh, de bekende 8-partij formatie! Kom maar op, beter dan Rutte
Lol deze reactie van de Kamer op Rutte’s ‘viavia’