Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Misschien is het zo ook wel niet gegaan, hij is toch bij de verkenners op het kantoor geweest vannochtend. Hij had het niet goed onthouden. Maar hij zei het net wel met eer en geweten en hij dacht dat het zo was gegaan dus hij liegt niet.

1 like

Ik ben het niet vaak met Terrie B. eens maar go Terrie hier!

4 likes

Wat is die in het rood rechts aan het doen? godverdmm

Zou jij in huilen uitbarsten als je op Rutte zijn plek stond en iedereen was je zo aan het roasten?
  • Zeker weten
  • Nee totaal niet
  • Misschien als Eerdmans mijn lichaamstaal zou bekritiseren

0 stemmers

1 like

Rutte komt zo met de mededeling dat hij zich heeft vergist in de tijd, hij hoorde het om half 10.

26 likes

Nee want ik heb naar eer en geweten gehandeld en ik lieg niet :rage:

2 likes

en dat niet alleen, maar hij hoorde het ook toen hij net onderweg was naar de verkenners

2 likes

godverdmmha hier moest ik zo hard om lachen

1 like

Ik vind hem vooral erg bleekjes, misschien moeten ze de zonnebanken weer openstellen, dat zou hem goeddoen.

1 like

Nee ik zou gaan er nog een grotere puinhoop van maken. Wopke erbij naaien enzo

3 likes

Alleen is ie er niet zo goed in want niet heeeeel subtiel godverdmm

Wie denken jullie heeft er gelekt aan Rutte?

Argh had overleg (wie plant zoiets??). Schakel nu weer in. Heb dus Klaver gemist, jammer

1 like

Echt een geweldig shot dit godverdmmha

Kunnen de m.oderators ‘naar eer en geweten’ nog even vervangen door ‘hah.a ik lieg keihard maar mag toch wel door’

11 likes

Hoe weet Berry dit trouwens?

1 like

Ik vind wel dat er meer aandacht mag zijn voor het totale gebrek aan respect richting omtzigt. Zo ga je toch fucking niet met veenmollen om joh

14 likes

amai hierom kijk ik nog.

1 like

Oftewel Lientje_1957 op twitter
(weet het jaartal eerlijk gezegd niet exact)

sor ik vind dit echt te idioot (maar ook grappig) hoezo past ze het niet aan godverdmm

4 likes

daarom is ie zo warrig, die heeft de hele nacht bij rutte in de bosjes gelegen