Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Kritische geluiden uit de Kamer halen, slim hoor

2 likes

Mark Rutte een week geleden: we hebben het helemaal niet over Omtzigt gehad

Ook Mark Rutte: heb altijd al gelobbyd voor Omtzigt als minister, zo ben ik

19 likes

het was de stagiair

8 likes

Ik hoorde vanuit een bron dichtbij de kamer dat ze zelfs vrezen voor nieuwe verkiezingen nu? Ook door de frase als Wilders morgen belt en hij neemt alles terug

Mark had gewoon de fiets gepakt, zo is Mark

Ik denk trouwens ook dat Omtzigt minister maken er vooral voor zou zorgen dat hij geen tijd meer had om vanuit de kamer alle achterkamer bullshit te controleren (en het zijn taak ook niet meer zou zijn). Dus klinkt allemaal gezellig, alsof Mark Omtzigt wilde belonen met een mooi baantje ofzo, maar ik denk eerder dat hij hem uit de weg wil hebben.

18 likes

Wordt dit het einde van Rutte als ~minpres?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Wel echt een timing met Pasen zo, “het is niet over Omtzigt gegaan” 3x voor de haan kraait?

18 likes

godverdmm “het debat over de mislukte verkenner”. Mooie van Simone Weimans

2 likes

Helaas niet. De dag dat we die kerel eindelijk kunnen afschudden kan de vlag uit


Nee joh Markie komt er waarschijnlijk weer gewoon breed lachend mee weg. Op z’n fietsie

7 likes

Ik heb m’n stem naar ja aangepast. Wie weet helpt het manifesteren gewoon wel en je moet toch wat als laatste middel

13 likes

Met z’n allen!! Lekker democratisch stemmen

Wordt dit het einde van Rutte als ~minpres?

  • Ja

0 stemmers

5 likes

Half 1 dus? Dan kan ik nog even snel lunch halen!

Ik word hier eigenlijk zo boos van, wat een slangenkuil

4 likes

Ik ga ook kijken, echt een goeie quarantaine activiteit

Jesse is verdrietig dat BIJ1 bestaat want die passen ook goed bij GL of d66 qua anti-racisme

image

Also Jesse:

image

14 likes

Ik vraag me af wie bedenkt dat het slim is om Rutte nu te laten zeggen dat die notitie over Omtzigt sloeg op Rutte die hem minister wil maken. Ik vind het eerlijk gezegd een klap in het gezicht voor Omtzigt, eerst wil iemand je sneaky wegwer.ken, dat proberen ze onder het tapijt te schuiven en als dat niet lukt word je geopperd voor een ministerspost om het gezicht van de formatie/de verkiezingen te redden. Shameless.

13 likes

loving the juice

3 likes

Eigenlijk wel goed dat dit allemaal een keer openbaar wordt, wel spijt dat ik GL heb gestemd nu

2 likes