Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Ik geloof ook echt dat je jezelf op een gegeven moment gewoon onschendbaar waant en steeds raardere/doorzichtigere dingen gaat doen, als je 4 jaar achter elkaar als premier gekozen wordt terwijl je schandaal na schandaal van je af laat glijden. Hoogmoed komt voor de val? Misschien is dit het moment :clap:

7 likes

Screenshot_20210401-125051__01

godverdmmha ok

34 likes

Ik denk ook helemaal niet dat nieuwe verkiezingen perse goed uit zullen pakken voor de sociale partijen. En daarnaast, welke probleem wordt daarmee opgelost? De Kamer doet nu waarvoor we ze gekozen hebben: hun controlerende taak uitvoeren. Laat ze dat werk gewoon doen.

2 likes

Het is dus juist geen storm in een glas water. Dit is absoluut niet het moment in de formatie om het over individuele Kamerleden te hebben en Rutte heeft dus overduidelijk gelogen én geprobeerd die leugen onder het kleed te vegen. Verder wat @grace zegt: Omtzigt minister maken is simpelweg zorgen dat hij geen controleur meer is.

Edit: Ik overweeg dus me te kandidateren voor de gemeenteraadsverkiezingen en was aan het verkennen of ik dat nog wel voor Groenlinks wilde doen of me bij bij1 wil melden. Het is alsof gl er alles aan doet om me tot inzicht te doen komen😅

21 likes

BBB weet ook niet wat ze wil:

image

10 likes

Ik ga de hele tijd heen en weer tussen fucking kwaad en fucking cynisch en een combinatie daarvan. Fucking schandalig dit maar het zal een groot deel van het land wel niks boeien want hij doet het zo goed in carona en hij zorgt voor de bedrijven en hij gaat op de fiets zo gewoon gebleven!!!1!

:sob:

14 likes

Ja ik krijg er bijna een existentiële crisis van

@Xiomara Het zijn toch letterlijke quotes van Klaver uit die verkennersrapporten?

2 likes

Het zijn geen quotes. Het zijn notities/interpretaties van ambtenaren (dat is iig wat ik me laat vertellen).

Pfff Lientje_1958 toch

3 likes

Ah pardon! Nouja ik hoop dan maar dat die heel erg uit zijn verband zijn getrokken.

Ik kan de gevolgen niet helemaal overzien maar ik geniet echt zo van de vuile was die nu ineens buiten hangt

7 likes

Wat me trouwens l.euk lijkt is als ollongren d’r papieren stiekem expres heeft laten fotograferen om deze shitshow te ontketenen omdat ze het helemaal gehad heeft met Rutte en zijn lach.

(Grapje)

28 likes

jajajajaja neejaaaaa nee

4 likes

zou ik wel een badass move vinden tbh

1 like

Heerlijk, net een Goede tijden, slechte tijden aflvering dit. Ook al kijk ik dat niet.

Ben blij dat er eindelijk info naar buiten komt. Was al bang dat iedereen daar (politici coalitie & ambtenaren) elkaar hand boven het hoofd hielden en met zijn allen op Omtzigt zaten.

Anyways, Rutte, jij bent de zwakste schakel. Tot ziens

godverdmm ik bedoelde rutte z’n kutlach

1 like

Ik kan er nog steeds niet bij dat zij haar papieren überhaupt per ongeluk heeft laten fotograferen, dus ja plausibel.

Overigens heb ik het gevoel dat D66 hier nog best goed uit zou kunnen komen.

3 likes

Tering wat irritant, die pers op de gang. Die overigens alleen over broodjes praten

2 likes

Nu heb ik ook zin in Surinaamse broodjes

4 likes

Ik hoop echt dat ze dacht: ‘wat een shitzooi, ooh oepsie nu weet heel Nederland het.’

3 likes