Haha ik dacht juist dat de huizen die ik gezien heb wel richting die prijs gaan (maar ik heb dan wel alleen Jesse Klaver en Sigrid gezien)
Maar geen mansions idd.
Omg die honden van Sigrid, zo lieffff
Wel echt een lelijke inrichting
Hhahaha ik ga stuk, wat een grappige filmpjes.
Van welke politieke partij heb jij op social media echt reclame voorbij zien komen (dus niet een post/interview/whatever).
- VVD
- PVV
- CDA
- D66
- Groenlinks
- SP
- PvdA
- Christenunie
- PvdD
- 50PLUS
- SGP
- DENK
- FvD
- BIJ1
- JA21
- CODE ORANJE
- VOLT
- NIDA
- Piratenpartij
- Anders
0 stemmers
Heh ik had een heel ander soort huis verwacht. Al die kroonluchters en prullaria. Grappig om te zien haha
Edit: ik ben nu pas bij het einde hahahaha wat droog als Thierry dat interview met Emma al niet serieus genoeg vond, denk ik niet dat hij hier ooooit aan mee zou doen
Haha ja, maar dat zegt ze zelf toch ook? Dat het er niet uit ziet, maar ze aan de meubels gehecht zijn. Snap ik opzich ook wel als je op zoveel plekken gewoond hebt!
Ohhh dit wist ik serieus niet Ik verdiep me niet zo in Thierry. Oke maar dan begrijp ik niet waarom hij dat wel doet maar nu loopt te zeiken dat mensen hem niet serieus nemen
Edit: oke ik heb net die van Thierry bekeken maar die is wel wat minder heftig geëdit dan die nieuwe serie vind ik, jammer weer
ik mis wel nog even een look in de refrigarator
Van welke partij heb je al flyers ontvangen?
- GroenLinks
- D66
- PvdA
- VVD
- FVD
- CDA
- VOLT
- Anders
- BIJ1
- 50PLUS
- CODE ORANJE
- ChristeUnie
- DENK
- JA21
- NIDA
- PVV
- PriatenPartij
- PvdD
- SGP
- SP
0 stemmers
En heb je al posters zien hangen op straat e.d.?
- GroenLinks
- D66
- PvdA
- VVD
- FVD
- CDA
- VOLT
- Anders
- BIJ1
- 50PLUS
- CODE ORANJE
- ChristeUnie
- DENK
- JA21
- NIDA
- PVV
- PriatenPartij
- PvdD
- SGP
- SP
0 stemmers
Bij mij in de buurt is van Rutte op alle posters een duivel gemaakt haha.
Hahaha ik vind het wel fijn dat er iemand anders ook zo’n intrinsieke afkeer heeft van Jesse (want GLers noemen hem allemaal bij zn voornaam)
edit:
Deze toespraak geeft me ook echt RILLINGEN
Hoe zou een rechts conservatieve partij eruit kunnen zien? Qua plannen, etc? Ik kan me er even geen voorstelling bij maken omdat we hier inderdaad alleen rechts-conservatief hebben
Wij hebben dus nog geen enkele flyer ontvangen. Voel me bijna beledigd.
Hier is eindelijk bekend welke stemlokalen op maandag en dinsdag ook open zijn!
Ben nu aan 't zorgen dat iedereen die mn werk bezoekt dit weet zodat ze kunnen gaan stemmen
Ik moest zo lachen toen ik zag dat de voorkant van die borden helemaal volgeplakt was met posters van veel verschillende partijen en de achterkant (die je alleen ziet als je op een grasveldje staat of toevallig over het fietspad wandelt zoals ik) een eenzame poster van 50plus hing. Zelfs de posterophanger wil niet dat mensen op 50plus stemmen.
Vind het ook hilarisch, die editor word in de comments helemaal neergesabeld omdat ze de reference niet snappen, sad
Ik vond Jesse ook eigenlijk altijd maar een vervelend mannetje, en twijfelde daardoor ook of ik wel op GL wilde stemmen. Maar ik keek dat NOS op 3 gesprek met jongeren met Klaver en Marijnissen, en daar vond ik hem toch best oké qua persoon en ook wel goede dingen zeggen.
En GL sluit toch echt het beste aan op mijn standpunten, dus ga er toch maar voor denk ik. Twijfel alleen nog op wie, neig nu naar Stephanie Bennet, vooral omdat zij in de GGZ werk. Alleen staat zij op nr 18 en zijn de peilingen tot 12, en vier vrouwen voor haar na 12. Dus vraag me af of het dan niet slimmer is om op een vrouw die dichter bij de 12 zit te stemmen. Keuzes, keuzes…
Ja, dit dilemma heb ik dus ook met de GL-lijst. Echt geen idee wie ik ga kiezen.
Mijn man is rechts progressief en bij het Kieskompas stond hij ook zo zielig heel ver weg van alle partijen. Deze keer mag hij nog niet stemmen maar ik ben benieuwd wat hij de volgende keer gaat stemmen. D66 spreekt hem nu het meeste aan.