Hahaha die reacties altijd op youtube. Moet echt gieren om dit:
Vind die edits echt een extra dimensie geven aan die filmpjes. Anders zijn het ook maar saaie filmpjes met ‘dit is mijn keuken en dit mijn woonkamer’.
ja ik ga ook op haar stemmen, deels ook omdat ik bang ben dat ze misschien niet in de kamer komt. Heb haar een keer persoonlijk gesproken en vond haar echt heel stoer en was het grotendeels eens met haar standpunten.
Jezus christus, Sigrid Kaag heeft dertienduizend nare tweets in minder dan vijf maanden ontvangen,
Al zal het percentage haatberichten in werkelijkheid hoger liggen, alleen zeer duidelijke voorbeelden zijn door ons als zodanig gelabeld om subjectiviteit en interpretatie zo veel mogelijk te beperken.
Ofwel, het percentage ligt eigenlijk nog hoger. Jezus, hoe verder ik het artikel lees hoe gefrustreerder ik word. Ga helemaal in @Jeg modus: ik haat mannen.
Dit ook:
Ik had al een tijdje een vreemd, déjà vu-gevoel bij die foto’s van de CDA-ers. Het kwartje is gevallen:poging tot het stijltje van Terry Richardson (viespeuk/fotograaf). Nu kan ik niet meer normaal naar die poster van Wopke kijken zonder hem in rare poses met octopussen voor te stellen.
(Sorry voor de collagevorm btw)
Ik vind die Nieuwsuur afleveringen sowieso wel nuttig! Fijne en inhoudelijke gesprekken.
Haha die burger die vraagt of Ploumen als een soort Mary Poppins banen uit de hoge hoed gaat toveren .
Is dat trouwens het nieuwe concept, burgers die politici op tv bevragen in verkiezingstijd?
Ik snap ook absoluut niet wat hij nou wil horen. Gevalletje ‘ik ben niet racistisch’ maar eigenlijk wel.
Ja vond ik ook! Ze leek ontspannen en zat er goed in. En nu Wobke de WW wil inkorten met een jaar zie ik wel kansen voor de PvdA om wat extra te scoren in de campagne de komende twee weken.
Ik ga ook 1 van de 30 PvdA stemmers zijn dit jaar
Zou echt gênant zijn als ze nog verder krimpen maar ik heb ergens een klein beetje hoop op misschien iig weer groter dan D66 of GroenLinks zie ik als winst.
Ja mijn stem is ook een stem op hoop van zegen van verandering. Maar ik vraag me af of de partij voldoende positief in het nieuws komt en Ploumen goed genoeg uit de verf komt in zo’n slotdebat (ze is tegenover Marijnissen gezet trouwens) om echt meer zetels te gaan behalen dan de gepeilde 12-15. Zou positief zijn als er weer wat stemmers vanuit GL terugkomen bijvoorbeeld. Die zullen er nu ondertussen toch wel achter zijn dat Jessias het niet waarmaakt.
Ik ga PvdA stemmen voor het eerst sinds jaren. Afgelopen keren D66 of GL
Ja ik zag dit programma gisteren al met Van der Staaij ( ) en nu met Marijnissen en hij doet het echt leuk. Was een beetje verbaasd omdat de laatste keer dat ik iets van hem zag, hij nog als een ordinair gekkie met die roze microfoon achter Ella Vogelaar aanrende.
Oprechte vraag, ook aan @Zemraluani maar waarom vinden jullie het zo belangrijk dat de PvdA stemmers weghaalt bij GroenLinks? Ik erger me juist zo dood aan die strijd tussen linkse partijen, ik zou ook het liefste willen dat GroenLinks en PvdA zouden fuseren. (Dan overigens wel het liefst met Ploumen als lijsttrekker). Ondanks dat Klaver ook ernstig in mijn irritatiezone zit, liggen de partijen toch zo dicht bij elkaar dat het uiteindelijk niet uitmaakt wie hoeveel zetels haalt?
Volt staat nu ook in het Kieskompas. Vind het wel een opmerkelijke plek, maar wellicht interessant voor mensen die iets rechts-progressief zoeken, haha
Ik ga voor het eerst PvdA stemmen en überhaupt voor het eerst links! Stemde altijd CDA maar echt klaar mee het afgelopen jaar.
Het nieuws gisteren over dat ze de WW terug willen brengen naar 1 jaar was de laatste druppel die eigenlijk al niet meer nodig was haha. Ik ga nu stemmen op de nummer 17 van de PvdA die hier ook al genoemd was, Mikal Tseggai.
jezus hoe misogyn kun je het hebben een vrouw of markie mark?!
Ja, ik had inderdaad ook het idee dat ze linkser waren dan D66, maar blijkbaar is dat niet zo. Maar goed, zo goed had ik me ook niet verdiept in Volt.