Ik had het allebei bij dit stuk in de Volkskrant. Aan de ene kant vond ik de verslaggever het op een insinuerende manier omschrijven en aan de andere kant vond ik het ook vervelend dat Simons geen antwoord gaf. Het hoort er nu eenmaal bij dat je vragen 100 keer krijgt, Kaag zal het ongetwijfeld helemaal zat zijn dat ze élke keer weer over haar man gevraagd wordt. En ik ben als lezers misschien nog niet op de hoogte wat in alle andere media staat. Dat kan je zeggen, ga het zelf uit zoeken of je maakt het me makkelijk en verteld het in een of 2 zinnen. (Die je van te voren bedacht hebt en die daarmee weinig moeite kosten.) Het hoort er ook een beetje bij lijkt me. (Als Rutte of Hoekstra zo’n antwoord zou geven heb ik precies hetzelfde. Of Doutzen Kroes, die zegt ook steeds zulke dingen, misschien dat het me daarom extra irriteert terwijl het een heel ander onderwerp is.)
Maar jij bent wel bekend met het begrip en alsnog brengen de interviews je verder aan het twijfelen.
Ik denk dat dit een vrouw ook harder wordt afgerekend, onduidelijke antwoorden. Ik kan me nog wel een persmoment deze zomer van Rutte herinneren waarin hij een vraag kreeg over de zorg en zijn antwoord was dat de vvd de afgelopen 10 jaar meer gedaan had voor de zorg dan welke partij dan ook, en daarmee was de pet af.
Nou is dat natuurlijk live dus kan de vragensteller Ruttes reactie niet beschrijven, maar nouja daar moest ik aan denken, al is de situatie niet hetzelfde.
Ik ben benieuwd waar je uiteindelijk op gaat stemmen :)!
Ah zo, precies de reden dat ik ook bij1 ga stemmen, sterke oppositie.
Ja een tweede teleurstelling was dat de enige aandacht die maandag door de krant aan internationale vrouwendag werd gegeven een advertentie van ziggo was!!
Klinkt alsof hij z’n performance van bij Pauw aan het doorzetten is. Oeps
I love it als deze oude Boomerangkaart opnieuw relevant wordt
Ik zat echt te cringen, wat een slecht verhaal, hij zegt niks? Alleen maar gelul om het eigenlijke antwoord heen en nul oprechte empathie.
CDA drijft inmiddels volledig op Omtzigt en niet op de eigenlijke lijsttrekker en dat was ook de hele insteek van het interview volgens mij (we hadden allemaal liever Omtzigt gehad maar ja we zitten nu opgescheept met u!)
Nou ik zit er weer klaar voor hoor! Vind het wel echt laat voor een debat, zit nu al te gapen (wie is deze oude vrouw? zelfs mijn moeder keek nog regelmatig pauw&witteman)
Wow ik dacht dat dit een grap wasmaar er bestaat nu een nieuwe partij, voor de jongeren https://www.jong.vote/
Aan het buitenland zijn onze verkiezingen ook niet meer echt uit te leggen he met 37 partijen, gaan we wel steeds meer richting een atheense democratie.
Hoewel een jongere partij me geen verkeerd idee lijkt gezien je ook een ouderen partij hebt kan je deze website toch niet serieus nemen… Naast dat ze alles even hadden kunnen nalezen kent degene die dit heeft geschreven alleen een punt als interpunctie. Leest echt megairritant Ik heb misschien op drie dingen geklikt en kwam al domme fouten tegen. Hoge ipv grote complexiteit, kwantitatieve onderbouwing willen ipv kwalitatieve? Of misschien willen ze wel gewoon kwantitatieve onderbouwing van het OMT, idk wat je daaraan hebt maar ok.
Wilders heeft z’n 1 op 1 bij Nieuwsuur afgezegd omdat hij zich wilde voorbereiden op z’n tv debat met Rutte straks. Het interview stond al sinds september gepland
Baudet bij Jinek… echt genieten. Ik wed erop dat hij voor het einde van de uitzending wegstormt.
Hij zei letterlijk ‘ik hoop dat mannen nooit naar deze beelden hoeven te kijken’ over seksuele intimidatie van VROUWEN?!
Jaa ik dacht ook echt: QUE?!?!?
Ook over die cijfers van het CBS over hoeveel mensen discriminatie ervaren… ‘nee dat geloof ik niet want dat is wat zíjzelf zeggen’
Echt hóé krijgt die man nog stemmen
Wat walgelijk dat Baudet gewoon doet alsof racisme niet bestaat in Nederland.
Omdat hij lekker de ruimte krijgt om op tv de dramaqueen uit te hangen en zijn minions dat mooi vinden. Meer aandacht = meer Tjer
Ik had net een fijn telefoongesprek met mijn oma van 90 over politiek en ik ben zo blij dat ze nog heel erg bij is en vindt dat er nog veel vooruitgang kan worden geboekt m.b.t. de positie van de vrouw in deze wereld. En ze ging waarschijnlijk Ploumen stemmen. We hebben echt allemaal partijprogramma’s en standpunten met elkaar besproken. Ik ga haar echt missen als ze er op een dag niet meer is omdat ze naast een lieve oma een vooruitstrevende vrouw is.
Ja I know maar dan nog kan ik er niet bij . Het is zo’n grote showpony.
Hahah wat zijn dit voor suffe stellingen van rutte zeg bij pauw? ‘hoe maken we Nederland nog mooier?’