Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Bij m’n training hoorde ik dat baby’s en peuters en kleuters gewoon prima zijn. Alleen bijv tieners moeten ff buiten hokje wachten

1 like

Henk een realist :sweat_smile:

Bij het stembureau waar ik lid ben, mogen (kleine) kinderen ook gewoon mee. Er is zelfs snoep voor ze :thumbsup:

1 like

Ah ik heb het hier vandaan: https://www.kiesraad.nl/verkiezingen/vraag-en-antwoord/mogen-kiezers-kinderen-meenemen-in-het-stemhokje
Dus ik ga toch maar toestemming vragen. Mag vast wel, natuurlijk.

1 like

Ik schakel net in. Hadden we deze campagne nog niet genoeg burgers gezien die vragen mochten stellen? :roll_eyes:

1 like

Hahah ja snap waarom je het zei. Maar verder vind ik hem een fantast

1 like

Wisten jullie dat deze mevrouw moeder is???

10 likes

Ik weet nog dat ik als kind een keer meeging met m’n moeder en toen moest ik buiten het hokje wachten en dat vond ik stom want toen was er gewoon een stemcomputer!

Look how far we’ve come…

5 likes

Bij BBB denk ik altijd eerst aan Borst Billen Buik

26 likes

Hahaha buiten de 4 steden is platteland

Kunnen we dat ff aan Nijmegen en Groningen vertellen.

14 likes

Partij: noemt zichzelf de boerenburgerbeweging

Ook deze partij: mensen denken dat wij een boerenpartij zijn maar dat klopt niet, echt gek dat mensen dat zeggen

15 likes

Kaag in influencerbeigeeeee

2 likes

Boer Burger Beweging
‘Waarom heeft iedereen het over ons als boeren??!??’

Ik ga naar bed en kom er donderdag pas weer uit denk ik

4 likes

Haha ja dat dus

ja maar wel in een appartement en de supermarkten zijn op zondag open, dus weet het niet zeker

2 likes

Ik mocht als kind ook een keer mee bij het stemmen op de stemcomputer, ik mocht toen op het knopje drukken. Echt goede herinneringen aan! Ik hoop echt dat als we ooit weer digitaal gaan stemmen het op zo’n bakbeest mag i.p.v. een saai touchscreen. In mijn herinnering was dat ding trouwens 3 meter breed en 2 meter hoog haha maar dat is wat overdreven zo te zien.

15 likes

Kunnen we deze alvast allemaal aanschaffen (en aantrekken tijdens het carnaval van 2064).

5 likes

:cry: Ja je hebt ook gelijk, mijn stem gaat naar BBB

2 likes
  • Borsten, buik en billen
  • Boer Burger Beweging

0 stemmers

Kunnen we niet gewoon gaan stemmen per fax? Hebben die apparaten ook nog iets te doen en kunnen mensen van het jaar 0 ook nog hun zegje doen.

2 likes

Ik denk dat ik een buikspierkwartier partij ga oprichten. De BSKP.

4 likes