Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Het haar van die vrouw van 50+ is wel shiny zeg, als mijn haar er over 30 jaar ook nog zo uit ziet ben ik tevreden

2 likes

Femke Merel van Kooten-Arissen?

2 likes

Ik ben echt opgegroeid met de Zja-mèn maar weet eigenlijk niet waarom en snap nu ook dat het heel pretentieus klinkt :woman_shrugging:t3: Hoorde vroeger in ieder geval in mijn omgeving ook vaker Zja-mèn.

(Maar priemark of praimark?)

Het is echt raar hoe normaal Eerdmans klinkt als je m vergelijkt met Baudet en Wilders.

Gewoon qua toon en zonder de hele tijd van die boze termen te gebruiken.

6 likes

Heerlijk dat JA21 een trapje lager dan PvdD zit

Horizonvervuiling? Seriously?

1 like

NeDeRlAnD sTaAt StRaKs vOl MeT wInDmOlEns

Als we zo doorgaan zien we over 50 jaar helemaal niks meer omdat de lucht dan vol zit met fijnstof :smiley:

7 likes

Een soort mix I guess, ik zeg Zjamin

1 like

Voor wie heeft Kees van der Staaij meer respect?

• Boeren
  • Vrouwen

0 stemmers

4 likes

Maar dan hebben we gelukkig wel de gulden terug en zitten we niet meer in de EU!

2 likes

boeren natuurlijk, anders kan zn vrouw geen warme maaltijd voor hem koken

12 likes

Maar niet op zondag, dan eten ze brood tussen de ochtend en avondmis

8 likes

wat een grafpartij ben je als je campagne voert met een draaiorgel

12 likes

Waar de fuck kijk ik naar

6 likes

Even tussendoor hier. Maar mijn vader zou eigenlijk VVD gaan stemmen maar gaat nu toch voor D66. Mijn moeder gaat ook D66 stemmen. Beiden jarenlang rechts gestemd (lees babyboomers) dus vind dit toch wel een hele verbetering al :partying_face:

19 likes

#notallhagenezen

4 likes

Me watching het code oranje “promotiefilmpje”

7 likes

Hij zei laatst in een debat toen het over geen vrouwen op de kieslijst van de SGP ging heel trots iets in de trant van: “Zo doen we dat al 80 jaar!”. Uh…ja dat is het probleem?

21 likes

Mochten ze zelf niet hun kleding kiezen, de vrouwen hebben dezelfde kleur aan?

Ik wil morgen wat verderop stemmen (bijzonder gebouw dat normaal niet vrij toegankelijk is) maar dan moet ik mijn baby waarschijnlijk meenemen want mijn man kan niet zo lang op hem letten ivm werk. Ik heb toch maar even gekeken of dat kan en blijkbaar moet je toestemming vragen voor kinderen onder de 3. Oudere kinderen mogen sowieso niet mee want die kunnen je beïnvloeden.
Eng, die kleuters van tegenwoordig.

10 likes