MAG DE CONDOOM AAN? MAG DE CONDOOM AAN?

MAG DE CONDOOM AAN? MAG DE CONDOOM AAN?

Hoogtepunt van de avond: de āNEE!ā van Kaag
Ik ga voor de nr 10 van GL, dus niet echt onder de peiling maar wel wat lager op de lijst
Ik vind het wel zeer irritant dat ze dat nu bij nieuwsuur een āemotioneel debatā noemen
Zin om die te monteren x 300 op een lekker deuntje
Hij lijkt zo enorm op de presentator van het Jeugdjournaal, Joris Marseille.
Huh emotioneel? Waarom
plzzzzzz
Tja die emotionele vrouwen altijd he!
Nu overschakelen naar Jinek? Daar zitten Segers, Kaag en Hoekstra zo
Geert was opeens zo fel over migratie 
Ik ben wel benieuwd wanneer jij Rutte op empathie hebt betraptā¦
Toen hij aan Shell moest uitleggen dat hij de dividendbelasting niet per decreet kon afschaffen.
Ik vond dat slotwoord echt weer typisch Rutte. Niet meer reageren op het onderwerp door de presentator te bedanken, lekker makkelijk hoor. Slappeling
Dit fucking kutspotje van Rutte, ahhhhh. Zie gewoon voor me hoe dat hele campagneteam van de VVD dan om tafel zit: weet je wat hip en jong en nonchalant is? Als we net doen alsof Mark zichzelf filmt met zān telefoon!!! Dan zal iedereen hem ontzettend gewoon
en toegankelijk
vinden!
Nou jezus wat kut weer
Die compilatie van het debat bij Jinek. Zo nikszeggend en met Blinding Lights er onder, echt wtf
Hij probeerde zichzelf wel te herpakken door te zeggen dat debat over migratie vaak emotioneel is, maar was wel een beetje een fail ja
Vuurwerk tussen Wilders en Kaag weer in de herhaling, dit fragment zullen we nog vaak gaan terugzien denk ik
Gaan 3 mannen aan tafel bij Jinek nu zoeken naar waarom Kaag het niet goed genoeg gedaan heeft tegen Wilders?