Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Wat is een beetje de planning van de avond? Komen om 9 uur alle exit polls? Of komt het geleidelijk? En wanneer kunnen we de eerste echte uitslagen verwachten? Dat gaat per gemeente?

1 like

Ik ben zo blij om te zien hoe druk het is bij de stembussen! Denk dat het aantal mensen die dit keer stemmen echt hoog zal zijn. Nu al zin in de uitslag.

Het voelt een beetje als aftellen tot twaalf uur met oud en nieuw, zat net echt “nog twee uur tot de stembussen dicht gaan!!!”

1 like

Denken jullie dat de FVD nog zetels krijgt?

Hahaha ja!! Fascinerend

Ik had het stukje van dat ze terugkomt op de woorden van Baudet nog niet gezien. Dat “goed hoor” van Baudet, echt wal ge lijk

1 like

Ik vrees van wel, te veel
 5 of 6 wordt nu gezegd toch?

1 like

Sander (Schimmelpenninck) is pro-Martijn ok ok. Ik ben gewoon blij dat Baudet op z’n pik werd getrapt

1 like

Mijn social media is echt een grote BIJ1 bubbel. 95% van de mensen die heeft gezegd wat ze stemmen heeft op BIJ1 gestemd. Ik ben benieuwd of ze dan ook hoger uitkomen dan in de peilingen of dat ik toevallig echt in zo’n bubbel leef.

16 likes

Ja buiten social media ken ik niemand die het gestemd heeft (ik ook niet). Misschien spreken de BIJ1 mensen zich ook wel meer uit.

1 like

Ik heb nu zicht op mijn vriend die zijn stembiljet niet in de container krijgt. Niet goed opgevouwen. Ik lach me rot hij is echt een minuut bezig.
Edit: nu moet ie opnieuw een biljet halen

44 likes

Maarten v Rossem die Baudet een lul noemt is toch wel een fijn tv moment

16 likes

Aah Samsom. Ik mis hem in de pvda

2 likes

Grappig hoe Jeroen Pauw die speech probeerde te lezen op dat scherm.

1 like

Yess, ik moest even in de rij staan maar heb ook gestemd! Op de nr 17 van GroenLinks, Nevin ÖzĂŒtok :blush:

23 likes

Ik vind het echt De Vooravond vanavond echt heel sterk! Heldere vragen, fijne gasten, goede gesprekken.

2 likes

Ik heb vanmiddag in mijn lunchpauze gestemd en ook op haar! Zie haar naam vaker voorbij komen, zou zo tof zijn als ze het haalt :crossed_fingers:t3:

4 likes

Ik vind Maarten echt een held! “Al die debatjes waar jullie je zo druk over maken” :skull:

5 likes

Jaa, ik vond hem echt een aantrekkelijke man! :redface:

Yess, ja ik hoop het ook! Heb haar ook al wel voorbij horen komen inderdaad

Ik heb hetzelfde, ik ben bang voor net zo’n teleurstelling als de verkiezingen twee jaar terug. Maar dan nu nog erger.