Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Ik vrees van wel, te veel… 5 of 6 wordt nu gezegd toch?

1 like

Sander (Schimmelpenninck) is pro-Martijn ok ok. Ik ben gewoon blij dat Baudet op z’n pik werd getrapt

1 like

Mijn social media is echt een grote BIJ1 bubbel. 95% van de mensen die heeft gezegd wat ze stemmen heeft op BIJ1 gestemd. Ik ben benieuwd of ze dan ook hoger uitkomen dan in de peilingen of dat ik toevallig echt in zo’n bubbel leef.

16 likes

Ja buiten social media ken ik niemand die het gestemd heeft (ik ook niet). Misschien spreken de BIJ1 mensen zich ook wel meer uit.

1 like

Ik heb nu zicht op mijn vriend die zijn stembiljet niet in de container krijgt. Niet goed opgevouwen. Ik lach me rot hij is echt een minuut bezig.
Edit: nu moet ie opnieuw een biljet halen

44 likes

Maarten v Rossem die Baudet een lul noemt is toch wel een fijn tv moment

16 likes

Aah Samsom. Ik mis hem in de pvda

2 likes

Grappig hoe Jeroen Pauw die speech probeerde te lezen op dat scherm.

1 like

Yess, ik moest even in de rij staan maar heb ook gestemd! Op de nr 17 van GroenLinks, Nevin Özütok :blush:

23 likes

Ik vind het echt De Vooravond vanavond echt heel sterk! Heldere vragen, fijne gasten, goede gesprekken.

2 likes

Ik heb vanmiddag in mijn lunchpauze gestemd en ook op haar! Zie haar naam vaker voorbij komen, zou zo tof zijn als ze het haalt :crossed_fingers:t3:

4 likes

Ik vind Maarten echt een held! “Al die debatjes waar jullie je zo druk over maken” :skull:

5 likes

Jaa, ik vond hem echt een aantrekkelijke man! :redface:

Yess, ja ik hoop het ook! Heb haar ook al wel voorbij horen komen inderdaad

Ik heb hetzelfde, ik ben bang voor net zo’n teleurstelling als de verkiezingen twee jaar terug. Maar dan nu nog erger.

Iemand bij het stemlokaal was zo fanatiek om het potlood terug te krijgen dat ze voor de container ging staan waar mijn stem in moest. ‘Potlood hier inleveren’ terwijl ik nog zoekend keek waar ik mijn stem in moest gooien.

Maar op zich is toch ook wel een beetje globaal bekend wat de uitslag gaat zijn? Misschien niet tot de zetel nauwkeurig, maar het wordt denk ik niet echt een totale verrassing. Hoe kan het dan een teleurstelling zijn?

Ah ja, dat is bij mij chronisch dus had daar niet bij stilgestaan.

7 likes

Omg zoveel

Let the snackies begin

Edit: en een classic blikje energy, want ik wil nog wel ff wakker blijven.

61 likes