Wat is een beetje de planning van de avond? Komen om 9 uur alle exit polls? Of komt het geleidelijk? En wanneer kunnen we de eerste echte uitslagen verwachten? Dat gaat per gemeente?
Ik ben zo blij om te zien hoe druk het is bij de stembussen! Denk dat het aantal mensen die dit keer stemmen echt hoog zal zijn. Nu al zin in de uitslag.
Het voelt een beetje als aftellen tot twaalf uur met oud en nieuw, zat net echt ânog twee uur tot de stembussen dicht gaan!!!â
Denken jullie dat de FVD nog zetels krijgt?
Hahaha ja!! Fascinerend
Ik had het stukje van dat ze terugkomt op de woorden van Baudet nog niet gezien. Dat âgoed hoorâ van Baudet, echt wal ge lijk
Ik vrees van wel, te veel⊠5 of 6 wordt nu gezegd toch?
Sander (Schimmelpenninck) is pro-Martijn ok ok. Ik ben gewoon blij dat Baudet op zân pik werd getrapt
Mijn social media is echt een grote BIJ1 bubbel. 95% van de mensen die heeft gezegd wat ze stemmen heeft op BIJ1 gestemd. Ik ben benieuwd of ze dan ook hoger uitkomen dan in de peilingen of dat ik toevallig echt in zoân bubbel leef.
Ja buiten social media ken ik niemand die het gestemd heeft (ik ook niet). Misschien spreken de BIJ1 mensen zich ook wel meer uit.
Ik heb nu zicht op mijn vriend die zijn stembiljet niet in de container krijgt. Niet goed opgevouwen. Ik lach me rot hij is echt een minuut bezig.
Edit: nu moet ie opnieuw een biljet halen
Maarten v Rossem die Baudet een lul noemt is toch wel een fijn tv moment
Aah Samsom. Ik mis hem in de pvda
Grappig hoe Jeroen Pauw die speech probeerde te lezen op dat scherm.
Yess, ik moest even in de rij staan maar heb ook gestemd! Op de nr 17 van GroenLinks, Nevin ĂzĂŒtok 
Ik vind het echt De Vooravond vanavond echt heel sterk! Heldere vragen, fijne gasten, goede gesprekken.
Ik heb vanmiddag in mijn lunchpauze gestemd en ook op haar! Zie haar naam vaker voorbij komen, zou zo tof zijn als ze het haalt 
Ik vind Maarten echt een held! âAl die debatjes waar jullie je zo druk over makenâ 
Jaa, ik vond hem echt een aantrekkelijke man! 
Yess, ja ik hoop het ook! Heb haar ook al wel voorbij horen komen inderdaad
Ik heb hetzelfde, ik ben bang voor net zoân teleurstelling als de verkiezingen twee jaar terug. Maar dan nu nog erger.